Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 kwie 2012, 18:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sie 2009, 21:56
Posty: 42
GG: 10016643
Samochód: Volvo fh

czy jest możliwość przedostania sie ON do oleju jak tak to jakie miejsca sprawdzić?


Post Wysłano: 19 kwie 2012, 19:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 maja 2011, 12:13
Posty: 398
GG: 8230849
Samochód: R420 X3 + 114L + 124L
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

mechaniczna pompa paliwa - to mój typ , miałem tak w d12a

_________________
https://t.me/pump_upp


Post Wysłano: 19 kwie 2012, 20:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sie 2009, 21:56
Posty: 42
GG: 10016643
Samochód: Volvo fh

zgadza się to ten sam typ silnika D12a ale czy to uszczelka czy pompa paliwa?????
Pompa paliwa ma uszczelniacze na płetwie napędzającej??????.BO pompa była wymieniona ale podróba i nie jestem na nią pewny?


Post Wysłano: 19 kwie 2012, 21:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Oringi na pompowtryskach - zdjac pokrywe zaworow - powycierac przy pompowtryskach i reczna pompka pompowac - u mnie bylo pieknie widac jak z pod jednego lecialo

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 19 kwie 2012, 22:00

Mieliśmy podobną sytuację i okazało się, że pierścienie na dwóch garach puszczały paliwo. Po 400km był potrójny stan oleju.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: