Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: stuki scania 4
Post Wysłano: 14 cze 2012, 14:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 mar 2011, 23:40
Posty: 54
GG: 0

witam koledzy. Ostatnimi czasy mam problem z jedną scanią. Mianowicie coś stuka pod kabiną przy skrętach, wjazdach i zjazdach z rond lub jak jadzie po np. dziurawej polnej drodze. Zawieszenie kabiny całe wymienione. Amortyzatory, gumy na stabilizatorze, końcówki drążka kierowniczego i zwrotnice robione przed zimą. Myślałem, że to siłownik podnoszenia kabiny, kupiłem nowe gumy założyłem i dalej to samo;/ Stuki są takie jakby głuche, nie metaliczne. Czy możliwe, że to sworznie na resorach?? Proszę o podpowiedzi bo autko teraz śmiga na dwie zmiany i nie mam jak go na tygodniu ściągnąć na warsztat , a chciałbym to zrobić w sobotę.


Post Wysłano: 14 cze 2012, 17:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

kolego jeżeli stuka na dziurach to słownik wykończony do podnoszenia. jeżeli tylko przy zjazdach z ronda to tuleja resora

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Post Wysłano: 14 cze 2012, 18:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Podnies kabine do połowy irozbujaj ja na boki powinieneś już słyszeć stuki na sworzniu resora :/


Post Wysłano: 14 cze 2012, 21:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 paź 2010, 20:55
Posty: 133
GG: 1
Samochód: Scania
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Tuleje w resorach jeżeli w czasie przechyłów, tak samo było w naszym przypadku.

_________________
INTERCOOLER


Post Wysłano: 26 cze 2012, 20:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 paź 2011, 16:53
Posty: 9
GG: 34126295
Samochód: Golf III Opel Combo
Lokalizacja: Biała Podlaska

W mojej Skakance była przyczyna w siłowniku podnoszenia kabiny Dolne Uszczelki pierścienie się zużyły A i przy okazji jak będziesz demontował siłownik to górna śrubę posmaruj smarem samohamownym Lubią się odkręcać podczas jazdy :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: