Rejestracja:17 sie 2012, 12:36 Posty: 1
Samochód: M.A.N
Witam wszystkich jestem nowy na forum. Mam problem jak w temacie man z roku 1996. problem polega na tym że na zimnym pali na dotyk, a gdy osiągnie optymalną temperaturę pracy to do 2 minut po zgaszeniu udaje się go odpalić jeszcze normalnie po chwili kręcenia, a po kilku minutach od zgaszenia nie ma szans na odpalenie kręci normalnie ale tak jak by paliwa nie dostawał, a wystarczy wrzucić bieg i na jakimś pochyłym terenie odpalać go z biegiem i wtedy zaskoczy od razu. ktoś mi podpowie co to może być za usterka dodam jeszcze że gaz nie jest na linkę tylko elektryczny a do pompy wpinana jest wiązka przewodów. proszę o pomoc
Prawdopodobnie pompa się kończy .Można to łatwo sprawdzić , na rozgrzanym silniku jak nie chce zapalić polej pompę wodą i zobacz czy zapali .
popieram albo po polaniu zapali a nie wejdzie na obroty.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Ciekawe jak ma się do tego czujnik temperatury paliwa który jest wkręcony w obudowę pompy wtryskowej, czy czasem on nie świruje i przez co pompa wtryskowa nie podaje innej dawki paliwa
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 10 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę