Offline
Użytkownik
Rejestracja: 23 maja 2010, 11:10
Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP
Panowie- o ile wiem to Mack w modelu 430 E3 nie ma sygnalizacji żadnej na magistrali zasilania i powrotu paliwa. Nie ma nawet czujnika ciśnienia paliwa. Kontrolka V-Mack pali się z innego błędu. Ciężkie zapalanie może być związane z wyciekiem - choć nie w 100%. Generalnie wyciek z pod sekcji powstaje w wyniku wycieku sprężonego paliwa w sekcji podawanego do wtrysku i nie ma nic wspólnego z zapalaniem po dłuższym postoju. W Mac'u jest inna przyczyna, z reguły pomijana - prosta w usunięciu za 0,50 groszy.
Mack ma bardzo rozbudowany system zasilania paliwa. Winna jest pompka paliwowa znajdująca się nad filtrami paliwa. Są w niej dwa zaworki zwrotne. Może je trzeba wymienić - choć za 0,50 gr obstawiał bym założenie zwykłego ciasnego oringa na tłoczek- który po zakręceniu się robi szczelny i paliwo niskiego ciśnienia nie wróci do zbiornika.
Dodatkową wskazówką jest to , że na pełnym zbiorniku samochód może stać tydzień i się nie zapowietrzy. Przy prawie pustym zbiorniku, po jednym dniu jest problem z zapaleniem.
Pozdrawiam
_________________
Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.