Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 gru 2011, 17:50
Posty: 3
GG: 0
Samochód: Daf XF 95. 480

Witam. Mam problem z wiskoza. Wczesniej czasem zalaczyla mi sie wizkoza przy czym na komputerze wyskakuje blad "motor storing", teraz to juz prawie bez przerwy sie tak zalancza. Zostaly wymienione dwa korki od plynu chlodzacego(maly i duzy), termostat, bo wczesniej wyrzucal plyn przez korek(1Lplynu/100km) :shock: Auto dalej jest tak jakby nie dogrzane. Wskazowka wskazuje miedzy pierwsza a srodkowa kreska na wskazniku temp. Dlatego skad ta wiskoza ??? Prosze o pomoc nie, mam juz sily do tego auta...od kad kupilem aby wsadzam kase


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

brak zasilania na wiskozie lub do wymiany wiskoza...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2008, 23:41
Posty: 163
GG: 0

Kolego podłącz kompa (może slogan ale inaczej tego nie sprawdzisz) i sprawdź czujnik ciśnienia doładowania turbo, on mierzy też temperaturę powietrza w kolektorze ssącym. Jeśli ona będzie za wysoka wentylator będzie załączał się poprzez elektromagnes (modele z intertarderem go posiadają - nie jestem pewien czy bez int. go posiadają) aby schłodzić intercooler. Jeśli jest walnięty czujnik doładowania i mierzy za wysoką temp to tak może się dziać- kumpel miał tak w Iveco.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 wrz 2011, 0:32
Posty: 45
GG: 2921736
Lokalizacja: lubelskie

panowie mam problem. czy to normalne ze daf 430 2005r euro 3 podczas puszczenie go z górki włacza wentylator i wtedy tem. płynu spada to 1/4 wskaznika ( 2 kreska) jesli zjezdzam na retarderze to jest troszke lepiej tzn nie spada tem lub spada mniej . No i drugie pytani czy wskazówka powinnna trzymac pion czy moze sie odchylac w jedna lub w druga zaleznie od obciazenia. bo pod górke potrafiła mi wyskoczyc za połowe a tak jak pisałem przy zjazdach lubi opasc. Zastanawiam sie czy wyminiac termostat czy tak ten typ poprostu ma :) A jescze jedno ile km powinien sie rozgrzewac silnik zeby osiagnac pion przy aucie bez obciazenia ? bo u mnie to nawet ciezko ten pion złapac a wskazówka zaczyna sie podnosci po jakichs 20km na pusto


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: