Do czego służy przełącznik widoczny na zdjęciu w volvo fl7 3 osie.
Wygląda na grzanie lusterek i pewnie do tego służy
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
A mam jeszcze pytanie o przełącznik od podnoszenia osi.
W pozycji do góry podnosi oś, środkowej opuszcza oś, a co robi w pozycji do dołu.
Oś też jest opuszczona tylko czym się różni od położenia środkowego.
Odciążenie osi. Zmniejsza nacisk na osi wleczonej. Przydatne w zimie do ruszania oraz na małych rondach, ostrych zakrętach. Nie na żadnej automatki w tym modelu. Oś można podnieść nawet przy pełnym ładunku.
Dzięki za wyjaśnienie.
To jeśli auto jest w połowie załadowane to lepiej jechać na normalnej opuszczonej osi czy o zmniejszonym nacisku?
Jak będzie oszczędniej dla opon?
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 13 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę