Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: Renault FR1
Post Wysłano: 06 wrz 2015, 12:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 wrz 2015, 11:38
Posty: 3
Samochód: Peugeot

Witam chciałbym zapytać dlaczego Renaulcie FR1 robi się bardzo duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i twardnieją węże, termostat nowy, układ odpowietrzony a temp. rosie nawet do 100stopni, po tym jak raz z niewiadomych na razie przyczyn wyżuciła płyn po przejechaniu 300km jak sprawdzić czy to na przykład głowiczka kompresora czy głowice silnika czy też cylindry,uszczelka po przejechaniu krótkiego odcinka nic się nie dzieje prosze o odp. z góry dzięki


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: