Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 30 kwie 2013, 18:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lis 2011, 11:28
Posty: 157
Samochód: VOLVO

Witam, posiadam volvo fh12 z 2002r. i ostatnio zaczęło mi się zapowietrzać. Wymieniłem filtry, wyczyściłem smog i dalej mi się wyświetla komunikat żeby wymienić filtry. Co jeszcze trzeba sprawdzić?


Post Wysłano: 30 kwie 2013, 18:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Witam, posiadam volvo fh12 z 2002r. i ostatnio zaczęło mi się zapowietrzać. Wymieniłem filtry, wyczyściłem smog i dalej mi się wyświetla komunikat żeby wymienić filtry. Co jeszcze trzeba sprawdzić?
jeżeli sie zapowietrza to nie filtry sa przyczyną tylko przewody.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 30 kwie 2013, 18:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lis 2011, 11:28
Posty: 157
Samochód: VOLVO

Ostatnio się tankowałem na orlenie i jakiegoś syfu mi chyba zaciągnęło bo już im się paliwo kończyło. Sprawdze te przewody i zobacze co się będzie działo.


Post Wysłano: 30 kwie 2013, 18:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lis 2011, 11:28
Posty: 157
Samochód: VOLVO

Ostatnio się tankowałem na orlenie i jakiegoś syfu mi chyba zaciągnęło bo już im się paliwo kończyło. Sprawdze te przewody i zobacze co się będzie działo.


Post Wysłano: 30 kwie 2013, 19:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

cudów nie ma, ale musisz się zdecydować czy skupiasz się na brudnych filtrach ( bo zatankowałeś syf) czy silnik się zapowietrza - są to dwa różne problemy skutkujące pojawianiem sie komunikatu o konieczności wymiany filtrów - czyli zbyt małym ciśnieniu paliwa.
może jakiś filterek przeoczyłeś. :(

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 05 maja 2013, 14:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lis 2011, 11:28
Posty: 157
Samochód: VOLVO

Wymieniłem filtry bo myślałem że są zapchane, ale dalej jest to samo. Nie zapowietrza mi się co chwile, tylko tak co 100, 150 kilometrów. Stanę na chwilę, włączę pompke żeby trochę pochodziła, odpalam i jadę znowu około 100km.


Post Wysłano: 05 maja 2013, 14:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

sprawdź może w zbiorniku robi się duże podciśnienie - brak odpowietrzenia zbiornika lub bardzo szczelny korek.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 05 maja 2013, 14:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lis 2011, 11:28
Posty: 157
Samochód: VOLVO

Dzięki za odpowiedź, jutro sprawdze.


Post Wysłano: 05 maja 2013, 15:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Jakoś wcześniej nie wpadł mi w oko ten temat. :roll:

Wymień zaworki w pompce mechanicznej, lub całą pompkę. To nie stara premium 400, tu się nie szuka po przewodach.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 05 maja 2013, 22:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Podepnę się pod temat. Ja mam problem po przestanej np nocy auto odpali ale po ok 3-5 sekundach pracy gaśnie. Podejrzewam zaworek zwrotny na nadmiarze paliwa który jest umiejscowiony nad kolektorem ssącym na 1 cylindrze. Czy może jeszcze gdzieś jest jeszcze jeden zawór który odpowiada że po nocy paliwo spływa z głowicy i jest taki efekt. W trakcie dnia nigdy to nie występuje nawet po 2-3 godzinach stania. Po nocy jak właczę elektryczna pompkę i pochodzi ok 1-2 minut nie ma tego problemu. Mój silnik to D12D Volvo.


Post Wysłano: 06 maja 2013, 20:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Cytuj:
sprawdź może w zbiorniku robi się duże podciśnienie - brak odpowietrzenia zbiornika lub bardzo szczelny korek.
To chyba nie to. Kiedy miałem naprawdę szczelne korki i zapachany odpowietrznik, zbiorniki robiły się wklęsłe a korki musiałem podrywać dwoma rękami. Ale paliwo się nie cofało.
Cytuj:
Podepnę się pod temat. Ja mam problem po przestanej np nocy auto odpali ale po ok 3-5 sekundach pracy gaśnie. Podejrzewam zaworek zwrotny na nadmiarze paliwa który jest umiejscowiony nad kolektorem ssącym na 1 cylindrze. Czy może jeszcze gdzieś jest jeszcze jeden zawór który odpowiada że po nocy paliwo spływa z głowicy i jest taki efekt. W trakcie dnia nigdy to nie występuje nawet po 2-3 godzinach stania. Po nocy jak właczę elektryczna pompkę i pochodzi ok 1-2 minut nie ma tego problemu. Mój silnik to D12D Volvo.
Kolega miał taki problem, u niego przyczyną był lejący pompowtrysk. Tylko u niego silnik po zapaleniu tak nie równo pracował kilka sekund, czasem gasł.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 07 maja 2013, 19:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
To nie stara premium 400, tu się nie szuka po przewodach.
chcesz mi powiedzieć że coś przeoczyłem w technice i w volvo nie ma przewodów paliwa tylko zastosowało jakiś wynalazek - wirtualny przewód ? :D

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 30 maja 2013, 8:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lis 2011, 11:28
Posty: 157
Samochód: VOLVO

Ta pompka mechaniczna to jest ta przy filtrach paliwa, czy w innym miejscu jest jakaś inna?


Post Wysłano: 30 maja 2013, 23:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Po lewej stronie silnika, pod alternatorem.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 31 maja 2013, 11:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lis 2011, 11:28
Posty: 157
Samochód: VOLVO

Dzięki.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: