wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Proplem z Premium DCI!!! pomocy!!! http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=39757 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | andar.rybnik [ 05 maja 2013, 22:44 ] |
Tytuł: | Proplem z Premium DCI!!! pomocy!!! |
Witam mam problem z premium dci 420. Problem polega na tym ze niekiedy nie zapala na ciepłym silniku... na plaku zapala bez problemu... i nie ma na to reguły bo niekiedy zapala dobrze... autoryzowany serwis renault stwierdził ze wszystko jest ok wszystkie parametry ok wtryski ok (niedawno robione w serwisie). Zresztą auto mało pali (28-32) wiec wtryski bym raczej wyeliminował. podejzewam pompe niskiego cisnienia ale wg serwisu jest ok... powiedzieli jedynie zeby polac zimną wodą pompe wysokiego cisnienia jakby nie chciał zapalic (podobny problem w bmw tds). zaworki sprawdzone i wszystko ok...nowe filtry i przeczyszczony układ paliwowy... przebieg 1 160 000. Proszę o pomoc bo wydac kilka tysięcy w serwisie to nie sztuka |
Autor: | Rossi [ 05 maja 2013, 23:08 ] |
Tytuł: | Re: Proplem z Premium DCI!!! pomocy!!! |
Normalna przypadłość tego modelu. Pompa do roboty. |
Autor: | andar.rybnik [ 06 maja 2013, 6:45 ] |
Tytuł: | Re: Proplem z Premium DCI!!! pomocy!!! |
Tylko która? Są dwie... |
Autor: | tiger918 [ 06 maja 2013, 22:16 ] |
Tytuł: | Re: Proplem z Premium DCI!!! pomocy!!! |
Bez solidnej diagnozy się tego nie dowiesz...najprościej podącz zegar pod kruciec na podstawie filtrów gdy nie będzie chciała zapalić i będziesz wiedział czy kłopot jest z niskim czy wysokim ciśnieniem...brak jednego lub drugiego też nie musi od razu przesądzać o uszkodzeniu pompy choć trzeba przyznać, że z racji tego ,że w tym układzie filtry są za pompą wstępną to często leci wstępna choć nie jest to regułą tzn. im większy syf w baku tym wstępna siada częściej...tak jak na początku najpierw zdiagnozuj później wymieniaj a nie na odwrót...pozdrawiam |
Autor: | krzychu184 [ 01 cze 2013, 8:38 ] |
Tytuł: | Re: Proplem z Premium DCI!!! pomocy!!! |
Sprawdź jeszcze zawór stałego ciśnienia na listwie zasilającej wtryski. U mnie to było przyczyną |
Autor: | dokts [ 01 cze 2013, 16:22 ] |
Tytuł: | Re: Proplem z Premium DCI!!! pomocy!!! |
RAcja - bez diagnostyki nie da się tego silnika naprawiać - to zemsta francuzów... Wszystko opisane wyżej to racja. Dorzucę prozaiczny przypadek... Diagnoza- za małe ciśnienie z pompy wstępnej, czyli wymiana. Po wymianie to samo. Znowu wymiana na gwarancji... Okazało się, że przyczyną jest zaworek zwrotny niskiego ciśnienia. Wniosek. Dla 100% pewności o uszkodzeniu pompy niskiego ciśnienia trzeba wyeliminować "prawy odpływ" z pompy wstępnej. Mogą również być uszkodzone ( nie zamykające się szczelnie) zaworki elektromagnetyczne na pompie wstępnej. Ciężki silnik... pozdrawiam. |
Autor: | stlu1 [ 22 cze 2013, 11:15 ] |
Tytuł: | Re: Proplem z Premium DCI!!! pomocy!!! |
mialem to samo i w tomaszowie zrobili mi sekcje na pompie wysokiego cisnienia(obie staly) jakies 100tys temu i wszystko lata |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |