Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 maja 2013, 22:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lut 2012, 19:16
Posty: 20
GG: 0
Samochód: magnum 385/440

Witam mam problem z premium dci 420. Problem polega na tym ze niekiedy nie zapala na ciepłym silniku... na plaku zapala bez problemu... i nie ma na to reguły bo niekiedy zapala dobrze... autoryzowany serwis renault stwierdził ze wszystko jest ok wszystkie parametry ok wtryski ok (niedawno robione w serwisie). Zresztą auto mało pali (28-32) wiec wtryski bym raczej wyeliminował. podejzewam pompe niskiego cisnienia ale wg serwisu jest ok... powiedzieli jedynie zeby polac zimną wodą pompe wysokiego cisnienia jakby nie chciał zapalic (podobny problem w bmw tds). zaworki sprawdzone i wszystko ok...nowe filtry i przeczyszczony układ paliwowy... przebieg 1 160 000. Proszę o pomoc bo wydac kilka tysięcy w serwisie to nie sztuka :(


Post Wysłano: 05 maja 2013, 23:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Normalna przypadłość tego modelu. Pompa do roboty.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 06 maja 2013, 6:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 lut 2012, 19:16
Posty: 20
GG: 0
Samochód: magnum 385/440

Tylko która? Są dwie...


Post Wysłano: 06 maja 2013, 22:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Bez solidnej diagnozy się tego nie dowiesz...najprościej podącz zegar pod kruciec na podstawie filtrów gdy nie będzie chciała zapalić i będziesz wiedział czy kłopot jest z niskim czy wysokim ciśnieniem...brak jednego lub drugiego też nie musi od razu przesądzać o uszkodzeniu pompy choć trzeba przyznać, że z racji tego ,że w tym układzie filtry są za pompą wstępną to często leci wstępna choć nie jest to regułą tzn. im większy syf w baku tym wstępna siada częściej...tak jak na początku najpierw zdiagnozuj później wymieniaj a nie na odwrót...pozdrawiam

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 01 cze 2013, 8:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 cze 2011, 11:29
Posty: 23
GG: 7548202
Samochód: Renault Premium 420 dCi
Lokalizacja: Gdynia

Sprawdź jeszcze zawór stałego ciśnienia na listwie zasilającej wtryski. U mnie to było przyczyną


Post Wysłano: 01 cze 2013, 16:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2010, 11:10
Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP

RAcja - bez diagnostyki nie da się tego silnika naprawiać - to zemsta francuzów... Wszystko opisane wyżej to racja. Dorzucę prozaiczny przypadek...
Diagnoza- za małe ciśnienie z pompy wstępnej, czyli wymiana. Po wymianie to samo. Znowu wymiana na gwarancji... Okazało się, że przyczyną jest zaworek zwrotny niskiego ciśnienia.
Wniosek.
Dla 100% pewności o uszkodzeniu pompy niskiego ciśnienia trzeba wyeliminować "prawy odpływ" z pompy wstępnej. Mogą również być uszkodzone ( nie zamykające się szczelnie) zaworki elektromagnetyczne na pompie wstępnej. Ciężki silnik...

pozdrawiam.

_________________
Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.


Post Wysłano: 22 cze 2013, 11:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 maja 2011, 0:21
Posty: 21
GG: 0
Samochód: premium

mialem to samo i w tomaszowie zrobili mi sekcje na pompie wysokiego cisnienia(obie staly) jakies 100tys temu i wszystko lata


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: