Cytuj:
Fajnie zadane pytanie ... jeśli "TO" Volvo, to czy przełożenie 3,08 jest dobre?
Nie no generalnie to nie o to mi chodziło
Ale spoko, przejdźmy dalej, do kwestii bliższych meritum
Generalnie jest tak, że auto ma wykonywać transport krajowy, w "sezonie" max. 2 dni w kabinie, w zimie różnie.
Być może za jakiś czas ruszy międzynarodówka, ale tutaj to i tak ani FH 400 ani Premium raczej jeździć nie będą, chyba, że sporadycznie i na bliskich dystansach.
Scania z różnych względów nie wchodzi w grę
Cytuj:
Myślę, że 450 DXi E5 będzie dobrym wyborem. Za mniejsze lub te same pieniądze możesz kupić młodsze auto a co za tym idzie z niższym przebiegiem. Volvo wiadomo renoma etc. ale norma spalin w niektórych przypadkach waga ciągnika na rzecz Renault.
No właśnie kwestia jest tego typu, że to Volvo jest w cenie zbliżonej do wartej uwagi Premiumki, i z podobnym przebiegiem.
Waga - fakt, zdecydowanie na korzyść DXi, spalanie zapewne także... Ale cena odsprzedaży, solidność wykonania elektryki (podobno) i kilka innych, mniej mierzalnych kwestii są za Volvo, stąd też mój dylemat