wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
"Zagadka" dla deSzyfrantów http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=40641 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Szofer-WAW [ 02 wrz 2013, 1:12 ] |
Tytuł: | "Zagadka" dla deSzyfrantów |
Pytanie do De-Szyfrantów (kalkulacyjnych) !!! Ile można dostać „nagrody” za taki wydruk z Tacho ??? Jazda na terenie Polski. >>>> Uploaded with ImageShack.us Zrobiłem błąd, że pozwoliłem zmiennikowi jechać na moją tarczkę (bo jemu “brakowało czasu”) , a on zapie***lał jak meserszmit po remoncie (jak by co, to będzie na mnie) I tak to jest z „przysługami koleżeńskimi” ps Autobus ma legalizację do 100 km/h. |
Autor: | Cyryl [ 02 wrz 2013, 4:28 ] |
Tytuł: | Re: "Zagadka" dla deSzyfrantów :wing: |
za punkty dostaniesz czajnik elektryczny na BP. tak na poważnie, nie ma tu reguły. gdy kiedyś pytałem ówczesnego szefa dolnośląskiej ITD: czy podczas zakazów świątecznych można jeździć samym ciągnikiem siodłowym? odpowiedział: według mnie można, ale nie wiem jak będą to interpretować moi inspektorzy. natomiast według prawa można się wybronić z prędkości na tacho. miałem kiedyś takie prawnicze pismo, na temat kary za prędkość w tacho. ale nawet ja pójdzie się na wojenkę i odda sprawę do sądu, zostanie jeszcze jedno pytanie: jak to będzie interpretował sąd? |
Autor: | Szofer-WAW [ 02 wrz 2013, 5:47 ] |
Tytuł: | Re: "Zagadka" dla deSzyfrantów :wing: |
Żarty, żartami Kontrola z ITD może się trafić raz na "X" lat, ale co z pracodawcą Zacząłem pracę w firmie gdzie olewają szczegóły, aby tylko kurs został wykonany Ale np. w Polskim Busie , gdzie "rządzą" anglicy , to za przekroczenie prędkości (na podstawie wydruku tacho) na trasie potrafią zabrać Kierowcy premie. (parę stówek do stracenia) ITD Cię nie ukarze, ale zrobi to Pracodawca w inny sposób Większość Firm olewa szczegóły, aby tylko zlecenie było wykonane bez kolizji itp. Za przestrzeganie przepisów drogowych odpowiada Kierowca i tu jest "rosyjska ruletka" I albo się UDA, albo skrzydeka z grilla W wieloletniej karierze na drogach "całego świata" tylko RAZ dostałem ( i zapłaciłem ) mandat za SPEEEDING (z innych się wybroniłem przed lokalnym Sądem) i stwierdziłem, że nie mam zamiaru więcej marnować pieniędzy na ...... A co do pracodawcy - Przepisy przepisami , a sprawiedliwość musi być po .......... Np. Wczorej o 4:00 rano wróciłem z trasy i miałem zaplanowane WOLNE do jutra (tygodniowy odpoczynek), ale z uwagi na to, że jakiś Kierowca "wysypał się" , to Kierownik zatelefonił do mnie o 8:00 rano z pytaniem >>> Czy nie pojechałbym po południu w następną trasę , a wolne zrobi się jutro !!! Zgodnie z przepisami wszystko byłoby OK. ale jeżeli Ja nie byłem nastawiony na pracę i nie poszedłem spać zaraz po wkroczeniu do chałupy , to co, bez żadnego spania mam jechać dalej Odmówiłem. Niech znajdą innego głupiego Takie oto są niuanse z pracodawcami. Starzy Kierowcy o tym wiedzą, ale świeżaki ? Niezbyt. Uważajcie na siebie, bo jak coś się stanie, to można liczyć tylko na LINK 4 i ZUS . A że na te instytucje liczyć nie można, to ...... Inny przykład >>> Przedwczoraj około 23:00 komuś się spieszyło na S-7 przed Radomiem ...... Rezultat Rozbitych kilka samochodów. Droga była kompletnie zablokowana przez kilka godzin. I po co się "spieszyć" Grabarz poczeka |
Autor: | Użytkownik usunięty [ 02 wrz 2013, 9:50 ] |
Tytuł: | Re: "Zagadka" dla deSzyfrantów :wing: |
Cytuj: Ale np. w Polskim Busie , gdzie "rządzą" anglicy , to za przekroczenie prędkości (na podstawie wydruku tacho) na trasie potrafią zabrać Kierowcy premie.
Przecież po to są ograniczenia prędkości, żeby ich przestrzegać. (parę stówek do stracenia) Od razu uprzedzę, że nie twierdzę, że jestem wzorem do naśladowania, bo na każdym ograniczeniu prędkości jadę zgodnie z przepisami. To, że "rządzą" tam Anglicy i zabierają premię za przekroczenie prędkości jest zrozumiałe, ponieważ w Anglii jest masa fotoradarów, bardzo wysokie kary za przekroczenia prędkości i wszyscy jakoś jeżdżą zgodnie z przepisami i nie ma takich debilnych zachować jak tutaj, że jedzie kilkanaście czy kilkadziesiąt aut i co chwilę jakiś debil wyprzedza wpychając się przed maskę, żeby być tylko kilka aut do przodu. |
Autor: | Cyryl [ 02 wrz 2013, 13:38 ] |
Tytuł: | Re: "Zagadka" dla deSzyfrantów :wing: |
Cytuj: Pytanie do De-Szyfrantów (kalkulacyjnych) !!!
nie zapytałeś czego lub ile i od kogo.Ile można dostać „nagrody” za taki wydruk z Tacho ???... ...Żarty, żartami ... oczywiście do Twoich uwag o Polskim Busie i moich o czajniku z BP, można dodać o karach chłosty w krajach arabskich lub kładzeniu na pędach bambusa w Chinach. ja po prostu się zgubiłem, sam pytasz, potem sam odpowiadasz.h5hgysey455554545 |
Autor: | scania500 [ 12 wrz 2013, 21:38 ] |
Tytuł: | Re: "Zagadka" dla deSzyfrantów :wing: |
Cytuj: i nie ma takich debilnych zachować jak tutaj, że jedzie kilkanaście czy kilkadziesiąt aut i co chwilę jakiś debil wyprzedza wpychając się przed maskę Nic by w tym złego nie było gdyby kierowcy zachowywali bezpieczną odległość od poprzedzających samochodów, wtedy ten wspomniany przez Ciebie "debli" mógłby się bezpiecznie schować. Uważam, że przyczyną bardzo wielu zdarzeń drogowych jest nie podwyższona prędkość (nie mam tu na myśli np dwukrotnego przekraczania dozwolonej bo to przegięcie) a myślenie a właściwie jego brak. |
Autor: | Szofer-WAW [ 13 wrz 2013, 12:27 ] |
Tytuł: | Re: "Zagadka" dla deSzyfrantów :wing: |
Kolejna „zagadka” , a właściwie nieporozumienie co do obsługi cyfrowego Tacho w podwójnej obsadzie. Nigdy wcześniej mnie to nie interesowało i być może coś umknęło mojej uwadze na „okresówce”. Jak prawidłowo powinna być dokonana zmiana Kierowców co do Tacho Czy K.K. powinny/muszą być zamienione miejscami Czy zmiana Kierowców powinna być dokonana poprzez zmianę „guziczkami” (selektorem) Sposób jaki jest praktykowany w PeKaeSiku, to zamiana miejsc K.K. bez „zakończenia” pracy na danym odcinku trasy. Taki sposób powoduje , że na wydruku pojawia się symbol „?” za co ITD może ukarać mandatem za niepoprawną obsługę Tacho. No i jak ? Która metoda jest poprawna ? Czyli , jak to powinno być wykonane poprawnie ? Ps Tak przy okazji – może ktoś z Was opisać, co oznaczają poszczególne symbole na wydruku Uploaded with ImageShack.us |
Autor: | Szofer-WAW [ 17 wrz 2013, 0:11 ] |
Tytuł: | Re: "Zagadka" dla deSzyfrantów |
Hmmmm Mnie to LoTTo , ale czy ktoś nie mógłby wyjaśnić tych szczegółów dla początkujących kierowców ???? Czy naśmiewanie się z innych jest WASZĄ główną ideą egzystencji |
Autor: | GrzegorzPPP [ 17 wrz 2013, 7:22 ] |
Tytuł: | Re: "Zagadka" dla deSzyfrantów |
Symbole wyjaśni Ci instrukcja obsługi do tachografu cyfrowego. Co do zmiany karty, ja robię po zamianie zawsze wpis manualny na młotki i wszystko na ten temat. Nie robi się zakończenia i rozpoczęcia. |
Autor: | bułkowski410 [ 17 wrz 2013, 21:38 ] |
Tytuł: | Re: "Zagadka" dla deSzyfrantów :wing: |
Cytuj: Kolejna „zagadka” , a właściwie nieporozumienie co do obsługi cyfrowego Tacho w podwójnej obsadzie. Nigdy wcześniej mnie to nie interesowało i być może coś umknęło mojej uwadze na „okresówce”. Jak prawidłowo powinna być dokonana zmiana Kierowców co do Tacho Czy K.K. powinny/muszą być zamienione miejscami Czy zmiana Kierowców powinna być dokonana poprzez zmianę „guziczkami” (selektorem) Sposób jaki jest praktykowany w PeKaeSiku, to zamiana miejsc K.K. bez „zakończenia” pracy na danym odcinku trasy. Taki sposób powoduje , że na wydruku pojawia się symbol „?” za co ITD może ukarać mandatem za niepoprawną obsługę Tacho. No i jak ? Która metoda jest poprawna ? Czyli , jak to powinno być wykonane poprawnie ? Nigdy nie jeździłem w podwójnej ale... Karty muszą być zamienione... Kierowca który prowadzi ma mieć kartę w "szufladzie" 1.. Jak niby selektorem chcesz w pozycji 2 zarejestrować "jazdę" ? Pytajnik wyskakuje bo jest brak czasu aktywności (w tedy przy zmianie karty), wątpię aby ktoś się czepiał za brak minuty na przekładkę kart ale przecież żaden problem zrobić wpis manualny za ten czas i nie powinno być "?". Cytuj: Ps Tak przy okazji – może ktoś z Was opisać, co oznaczają poszczególne symbole na wydruku Uploaded with ImageShack.us 1) nie znana aktywność (brak zapisu) 2) Dane pojazdu 3) odpoczynek (pauza) 4) inna praca (młotki) 5) jazda 6)dyspozycja (dyżur) drugiego kierowcy. 7) nie wiem, chyba brak zapisu dyżuru (bo mogło go nie być) albo po prostu zapis jak nie ma drugiej karty w "szufladzie" 2 brak zasilania 9) Karta kierowcy, ale nie wiem o co chodzi. To jest tak na "chyba" nie jestem ekspertem. PS. To Twoje wydruki? A gdzie masz wpisy rozpoczęcia i zakończenia cykli? |
Autor: | Szofer-WAW [ 17 wrz 2013, 22:30 ] |
Tytuł: | Re: "Zagadka" dla deSzyfrantów :wing: |
Cytuj: .
Tak , to Moje .To Twoje wydruki? A gdzie masz wpisy rozpoczęcia i zakończenia cykli? Pracowałem (dość krótko) dla PKS Mława. NIKT nie miał zamiaru wytłumaczyć mi cokolwiek...... Pracowaliśmy w podwójnej obsadzie na nocnych kursach do "uzdrowiska".... Kierowca #.1. sam zmieniał K.K. wtedy kiedy mu to pasowało Ja wówczas byłem na zewnątrz autobusu przyjmując/wydając bagaż. Na początku nawet nie wiedziałem, że Karty były zamieniane, bo niby skąd ? Byłem na zewnątrz. Poza tym wmawiano Mi, abym się nie przejmował, bo mam zaświadczenia o "wolnym" , a poza tym Umowę o Pracę, która potwierdza , że dopiero rozpocząłem pracę u tych Oszustów Na takiej zasadzie można wpakować się w goooowno. ps Z tego co ustaliłem, to Kierowca #.1. końńńńbinował, że niby Ja jestem płacony TYLKO za godziny, a On za godziny i kilometry, to dlaczego nie nabić sobie Moich kilometrów Niestety pomylił się Wszystkie kilometry (w tej firmie) są dzielone przez DWA, bez względu na to, który Kierowca siedzi za kółkiem. Ot taki system zapłaty sobie wymyślili. |
Autor: | mk61 [ 17 wrz 2013, 23:49 ] |
Tytuł: | Re: "Zagadka" dla deSzyfrantów :wing: |
Cytuj: Na początku nawet nie wiedziałem, że Karty były zamieniane, bo niby skąd ?
A później? Wiedziałeś i nic nie zrobiłeś?Za takie coś gościa należy pozbawić kilku zębów, bo za ewentualne błędy na Twojej karcie płacisz Ty, a nie ten, co zmieniał i się nimi bawił. Te 19 godzin na "?" to po prostu brak wpisu manualnego na karcie. Na ten czas powinieneś mieć urlopówkę, lub jakieś tarczki. Za ? przez 3 minuty nikt rozsądny nie powinien ukarać, ale zawsze możesz robić, jak GrzegorzPPP. |
Autor: | Szofer-WAW [ 18 wrz 2013, 0:14 ] |
Tytuł: | Re: "Zagadka" dla deSzyfrantów :wing: |
Cytuj: Cytuj: Na początku nawet nie wiedziałem, że Karty były zamieniane, bo niby skąd ?
A później? Wiedziałeś i nic nie zrobiłeś?Za takie coś gościa należy pozbawić kilku zębów, bo za ewentualne błędy na Twojej karcie płacisz Ty, a nie ten, co zmieniał i się nimi bawił. Te 19 godzin na "?" to po prostu brak wpisu manualnego na karcie. Na ten czas powinieneś mieć urlopówkę, lub jakieś tarczki. Za ? przez 3 minuty nikt rozsądny nie powinien ukarać, ale zawsze możesz robić, jak GrzegorzPPP. Po awanturze zaprzestano kombinacji. Kierownik mãdrala stwierdził,że jego nie interesuje co sië robi z kartami... Na wszystkie godziny pracy mam papiery, tarczki i wydruki... Po wymianie zdań z kierownikiem stwierdziłem głośno, że nie mam zamiaru pracować w tego rodzaju "BURDELU" !!! I zrezygnowałem z dalszej pracy... Teraz czekam na drugą wypłatę i wyrównanie pierwszej (bo też była niezgodna ze stanem faktycznym)... Põźniej napiszę Swoją opinie do Prezesa i do Sądu o odszkodowanie Co więcej mogę zrobić ? Co najwyżej iść na PIWO |
Autor: | mk61 [ 18 wrz 2013, 22:44 ] |
Tytuł: | Re: "Zagadka" dla deSzyfrantów |
Szofer, czy Ty jesteś pechowcem, czy świadomie wybierasz takie kołchozy jak Mława, czy Mobilis? Gdybym się przenosił do stolicy (co - na szczęście - raczej mi nie grozi), mając jakieś tam doświadczenie najpierw bym walił do Raf-Transu, albo innych mniejszych. Po kilku pogawędkach z kierowcami z tych firm mam już jakiś pogląd na to i na przykład Mława byłaby ostatnią opcją, w której szukałbym szczęścia. |
Autor: | Szofer-WAW [ 19 wrz 2013, 0:08 ] |
Tytuł: | Re: "Zagadka" dla deSzyfrantów |
Cytuj: .....czy świadomie wybierasz takie kołchozy jak Mława, czy Mobilis?
Wicie, rozumicie ........ Są różne sposoby na "życie" Ja już zarobiłem na swoje utrzymanie Teraz te "dziadtransy" bez Swojej świadomości dają Mi okazję zarobić (legalnie) Kolejnych parę "groszy" . W ZUS'ie też Mi powiedzieli, że niby już mogę iść na Emeryturę, ale z uwagi na wiek MUSZĘ jeszcze trochę popracować No to "pracuje" A , że sposoby są różne, to już innnnna historia. STOP parówkowym skrytożercom !!! ps Moje "papiery" leżą w kilku poważniejszych Firmach, ale chwilowo brak wolnych Etatów Może Moje wykształcenie ich odstrasza Jak mawia Ferdynand Kiepski >>> W tym Kraju nie ma pracy dla osób z Moim wykształceniem |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |