Cytuj:
Dlatego ja twierdze, ze maly silnik sie sprawdza w miescie, na krotkich dystansach, co innego trasa tam duzy silnik zaoszczedzi ale nie w miescie - dokladnie ta sama zasada jak z osobowka - na trasie 1,3 lyknie prawie to samo co 2,0 ,ale w miescie to juz 1,3 wezmie polowe tego co 2,0 - przyjemnosc z jazdy lepsza w 2,0 ale cos za cos ... Druga sprawa, ile wazy scania r6 a ile V8 ?? To sie zaczyna liczyc
No nie wiem czy pałowanie na lekkich podjazdach 380-siątki nie wyjdzie w rzeczywistości w spalaniu podobnie jak V8 480 .
Cytuj:
Jak to ma jeździć po mieście i górkach to szukaj auta z przednim napędem a zaoszczędzisz paliwa i nerwów bo nie wszędzie będziesz miał płyty lub asfalt.
Bardzo rzadko trafia się w tej firmie grząski teren a jak już to naprawdę jest wjazd utwardzony i firma ma kilka swoich zestawów 8x4.
Nie mogę też się nastawiać na auto typowo budowlane bo w życiu różnie bywa..;)
Cytuj:
Cytuj:
Jeśli zestaw ma być 5cio osiowy, i ważyć około 30 ton, waga samej szkapy nic nie wnosi. DMC 5 osiowego zespołu wynosi 40 ton, na wojewódzkich 37,8t.
Ty chyba nie wiesz jakie ladunki gruszki woza ... Te 30t i wiecej to naczepa bedzie wazyc, sama pusta wazy pewnie z 8-10t
Firma dostarcza błoto w 90% do bardzo dużych budowli jak wieżowce,biurowce,banki, metra,torowiska,wiadukty itp wiec jeśli jest pozwolenie na budowę to też na dostarczanie ciężkich maszyn i materiałów budowlanych na czas budowy.Firmy które są wyszczególnione w kontrakcje maja prawo się poruszać po wyznaczonych ulicach.
Obecnie sprawa wygląda tak że z wszystkim muszę się wstrzymać bo teraz zaczyna się w tym sektorze martwy sezon więc z wszelkimi pożyczkami na rozruch muszę poczekać pewnie do lutego aby ruszyć na początek nowego sezonu.
Często przeglądam internet z ogłoszeniami z BE,NL i większość Scanii 124 380-400 KM z lat 2001-2004 to już widać wysłużone egzemplarze a z tych samych lat model 146 480 częściej można trafić na coś zadbanego.