Pierwsze słyszę że zawieszenie jest lepsze w Iveco. Odkąd pamiętam to właśnie w Daily coś zawsze, stuka, puka i kwiczy a remont to porażka dla mechanika. W sprinterze mówię o modelu 906 chyba bez awaryjne. Użytkuje 519cdi i zawieszenie nie dotykane. Jedyne zastrzeżenia do sprzęgła, pierwszy raz wymienione na gwarancji przy 70tys km, teraz przy 170tys km znów zaczyna szarpać. Dziwne bo koledzy w 519 nie mają takich problemów a stylem jazdy napewno tego nie psuje
chyba mój egzemplarz coś boli bo auto DMC 5t przystosowane do ciągnięcia przyczep 3t, gdzie tak naprawdę połowę przebiegów robię na pusto i sprzęgło szarpie - porażka.
Silnik ok, spalanie od 11,0 do 15-16l
Odnośnie 319 extralong na 190tys zł to chyba brutto?
Zmiany w nowym modelu to faktycznie, lift przodu, za dopłatą z ksenonem dzienne LED, gałka zmiany biegów, kierownica gdy bierzesz wielofunkcyjną, obicia foteli i podobno tylne lampy dzielone (na zdjęciach tego nie widać).
Zmiany w silniku to tylko adblue dołożony by osiągnąć EURO6 tak to cała charakterystyka ta sama.
Cóż więcej, wygląda fajnie, szczególnie jak ma xenon, led i chrom na grillu.