Offline
Użytkownik
Rejestracja: 19 sty 2014, 20:10
Posty: 7
Samochód: Daily 35s12
Witam jestem nowy na forum to moj pierwszy post,mam nadzieje ze bedzie wiecej w krotkim czasie.
A wiec do rzeczy, Potrzebuje blaszaka extra dlugiego,conajmniej 4,5m i po dluzszych poszukiwaniach obliczaniu kosztow i roznych innych glupotach doszedlem do wniosku ze interesuja mnie dwa autka podane w tytule.
Sprintery na ktore mnie stac maja wieksze przebiegi, rzedu 200 tys mil(auto kupuje w angli),ale jakos wykonania i rozrzad na lancuszku przemawia najbardziej za niego,jedynym wielkim minusem jest rdza i brak mozliwosci ustawienia kierownicy.
Co do Iveco, slyszalem ze kierowcy na nie strasznie narzekaja, ale nie dla tego ze sie psuja, ale ze jakosc wykonania pozostaje wiele do zyczenia(np czesto lamane klamki,skrzypienie plastikow i brak schowkow)
Napewno wiem ze po zakupie iveco bedzie kosztowalo wiecej za serwis ze wzgledu posiadania paska rozrzadu ktory trzeba wymieniac czesciej niz lancuszek.
Najbardziej interesuje mnie to jak auto daleko dojedzie,czyli ile dam rade nim nakulac,auta wymienione wyzej maja pelny serwis od nowosci u autoryzowanych dilerow i byly ograniczone do 70 mil na godzine(okolo 110km/h) auto bedzie wozilo max tone 90% po autostradzie
Z Gory dziekuje wszystkim za odpowiedz
P.S
Wie ktos jak zrobic spanie w blaszaku?