Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 lut 2014, 22:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 cze 2012, 23:42
Posty: 7

Witam, mam problem w Scanii 114 380km, 2000r.
Silnik pracuje nierówno, tzn w chwili kiedy kompresor kończy dobijać powietrze pojawia się nierówna praca silnika.
Tuż przed odbiciem zaworu na kompresorze jest objaw jak by nie palił na jeden cylinder, po chwili wraca wszystko do normy.
Wygląda to mniej więcej tak:
1. równa praca silnika -dobijanie powietrza
2. chwila nierównej pracy
3. odbicie zaworu
4. ponownie równa praca i tak w koło...

Spotkał się ktoś z taką usterką ?

Z góry dziękuje za odpowiedzi.


Post Wysłano: 22 lut 2014, 23:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Ciśnienie paliwa jak tam ?

EDC się pali ?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 23 lut 2014, 12:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 cze 2012, 23:42
Posty: 7

EDC nie pali się, błędów brak.
Szarpnięcie (nierówna praca) występuje w połączeniu z nabiciem powietrza, szczerze nie łączyłem tego z zasilaniem paliwa, skojarzyłem to bardziej z uszkodzonym zaworem regulującym ciśnienie.
Samochód jeździ normalnie, ma moc, odpala bez problemu.


Post Wysłano: 03 maja 2014, 14:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 23:08
Posty: 183
Lokalizacja: śląskie

regulacja zaworów i pompowtryskiwaczy przydałaby się jak i diagnostyka komputerowa


Post Wysłano: 15 cze 2014, 19:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 maja 2011, 16:44
Posty: 45
GG: 0
Samochód: scania

na 100% pęknięta sprężyna w którymś lub kilku pompowtryskiwaczach.


Post Wysłano: 11 paź 2014, 12:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 mar 2011, 20:39
Posty: 79
GG: 0
Samochód: dobry

Podpinam się pod temat bo dokładnie mam taki sam problem w scanii 96r 380km.
Jeśli ktoś zna przyczynę proszę o pomoc.

_________________
Jak czolgiem nie wjedzie to pojedziemy Passatem.


Post Wysłano: 12 paź 2014, 2:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Ciśnienie paliwa.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 24 lis 2014, 6:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

trzeba sprawdzic równiez cewki paliwowe.rozkręcic i ocenic iglice czy nie zatartelub rozkręcone

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: