Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 lut 2014, 22:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lut 2014, 22:03
Posty: 2
Samochód: MAN 17.192

Witam
Mam pytanie czy jest możliwość zwiększenia mocy w moim Mańku z 190 KM? Czasem brakuję mocy w nim nie z tego powodu że jest już zużyty tylko przez to że mało w nim koni, jak na wywrotkę z napędem 4x4 i mającą założony hds. Mam nadzieję że ktoś mi coś podpowie.

Pozdrawiam


Post Wysłano: 22 lut 2014, 23:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

w tej sprawie to tylko do speców od "tjuningu".
4x4 nie służy do uprawiania rajdów po asfalcie jeszcze w tym wieku będąc pełnoletnią maszyną.
w/g starych standardów pojazd spełnia (nawet przewyższa) warunek 10 KM/1 tonę dmc.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 22 lut 2014, 23:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Wymienić silnik.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 22 lut 2014, 23:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 429
Samochód: 2xr420 r500 r580

Cytuj:
Wymienić silnik.
Tylko pytanie co ponad 20 letnie mosty skrzynia i zwolnice na to.

a co do tej normy o mocy to wez poprawkę ze w polskich warunkach w mojej okolicy na 4x4 ładuje się nawet 15ton 8)


Post Wysłano: 23 lut 2014, 14:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

Może problem nie tkwi w koniach tylko przełorzeniach jakie zostały zastosowane w układzie napędowym.Być moze przystosowano je do konkretej roboty.
Ogumienie masz własciwe to tego konkretnego auta moze ktos załorzył opony o większym profilu aby miec większy przeswit i tym samym spowodował pogorszenie osiągnięc.


Post Wysłano: 23 lut 2014, 16:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lut 2014, 22:03
Posty: 2
Samochód: MAN 17.192

Opony są właściwe, starałem się wykombinować takie jak w niemieckim briefie pisało. Jaka jest różnica między 17.230 a 17.192 ? Czy różnica nie jest tylko w pompie paliwowej czy cały silnik inny ?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: