Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 mar 2014, 19:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 paź 2013, 17:10
Posty: 9
Samochód: Renault Premium 270DCI

Witam,

Mam problem z 270 DCi, pali około 30l a przed awarią EGR paliła 23-25. Niestety nie znając przyczyny ( sądziłem, że wtryski), auto pracowało 2-3 miesiące z zepsutym EGR- wykręcił się popychacz i cały czas max spalin trafiało do komory spalania, auto strasznie kopciło i było słabe, po naprawie EGR nadal pali b. duzo i jest troszeczke słabsze niż przed usterką.

Po długich przemyśleniach wydaje mi się, że jedno z drugim może być powiązane, czy nadmiar spalin praca przy otwarym na maxa EGR mogła coś uszkodzić, jakiś inny zawór bądź przepływomierz albo coś zupełnie innego?

Bardzo proszę o pomoc.


pozdrawiam
k


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: