Płaskownik przykręcany do śruby koła. Kręcisz do okoła szczęk i mierzysz czy na dolnej i górnej szczęce jest ten sam wymiar.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
hmmm, ale co dokładnie ten przyrząd umożliwia? To, że obydwie szczęki są ustawione na tej samej wysokości (osobiście luz ten reguluje zakładając bęben i rozkręcam regulatory przez okienko w blasze od strony siłownika hamulcowego aż do momentu delikatnego ocierania okładzin o bęben. Czyżbym popełniał błąd?) czy to, że nie są przesunięte względem siebie (np. jedna bardziej w prawo, a druga w lewo). Pytam bo jeszcze nie miałem okazji uświadczyć takiej metody, a słyszałem już kilka razy, że po wymianie szczęk w volvo działy się różne cuda - nierówne zużycie itd.
Pozdrawiam.
kolega "MechanikSochaczew" miał na myśli że trzeba ustawić "równy start" gdyż może się zdarzyć iż np. dolna okładzina na start jest 2-3mm wyżej od górnej i po przejechaniu parunastu kilometrów jedna dojdzie do granicy aż bęben zrobi się czerwony a druga będzie mieć luz. trzeba to sprawdzić. przed założeniem bębna, metoda dowolna.
_________________ Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych
Nowy Sącz i okolice - Zapraszam DPTacho.pl
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 22 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę