Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 wrz 2014, 21:50
Posty: 2
Samochód: Scania R500

Witam
R500 w Tandemie kupiona niedawno .zatankowana do pełna po 1500km jeden bak jest prawie pusty ok 200l w drugim pod korek.ten pusty jest ze smokiem od kierowcy,a ten drugi jest pełny i niema smoka.Wie ktoś o co tu chodzi?.Wskażnik paliwa non stop pokazuje pełny.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sty 2011, 18:18
Posty: 260
GG: 0

Przerost mocy nad myśleniem?
Schyl się pod auto i jest wąż poziomujący i kranik pod jednym i drugim zbiornikiem, odkręć, jeżeli są odkręcone najzwyczajniej w świecie wąż jest zatkany lub masz bardzo nieszczelny korek że nie wytwarza się podciśnienie w prawym zbiorniku i nie przechodzi na drugą stronę.
Nie wiem tylko skąd wskazanie że paliwa jest pełno, raczej nie masz dwóch pływaków i to żeby był on w zbiorniku bez smoka jest bez sensu.

_________________
Recykling 1 tony papieru pozwala oszczędzić 17 drzew, 26 500 litrów wody, od 2,3 m3 miejsca na składowisku śmieci, 320 litrów ropy, 24kg zanieczyszczeń odprowadzanych do atmosfery, 4200 kWh energii- jest to wystarczająca ilość energii, aby zasilić nią przeciętny dom przez 6 miesięcy !


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 wrz 2014, 21:50
Posty: 2
Samochód: Scania R500

ok !
Ale wężyki sprawdziłem mają przepływ .kraniki odkręcone mają przepływ (ten na prawym baku -od pasazera)leci wolniej ale leci.A paliwo na full jest w prawym zbiorniku a w lewym na dnie. Smok jest tylko w Lewym.Co moge jeszcze zrobić na trasie?


Cytuj:
(...)Co moge jeszcze zrobić na trasie?
Przecież Ci napisał:
Cytuj:
(...)masz bardzo nieszczelny korek że nie wytwarza się podciśnienie w prawym zbiorniku i nie przechodzi na drugą stronę.(...)
A w zbiorniku, w którym jest paliwo jest odpowietrzenie? Może nie ma odpowietrzenia zbiornika i paliwo nie ma możliwości przepłynięcia z jednego do drugiego?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 sty 2011, 18:18
Posty: 260
GG: 0

Jeśli odpowietrznik jest i jest drożny (taka rurka gumowa u góry zbiornika) spróbuj prymitywnej metody uszczelnienie korka czyli reklamówka, przyłóż i spróbuj zakręcić korek tak żeby reklamówka robiła za "uszczelkę" na całej powierzchni wlewu.
A drożność odpowietrznika sprawdzisz wkładając w niego pistolet z powietrzem i dmuchając (tylko nie za mocno i nie za dużo bo jak korek jest szczelny to zbiornik może tego nie wytrzymać) odkręć korek (pomału żeby nie zrobił Ci krzywdy w razie jak zrobiło by się tam ciśnienie) tylko nie od razu a daj mu z 5m.
A najbardziej niezawodna metoda to wąż, bańka i pompujemy na drugą stronę.

_________________
Recykling 1 tony papieru pozwala oszczędzić 17 drzew, 26 500 litrów wody, od 2,3 m3 miejsca na składowisku śmieci, 320 litrów ropy, 24kg zanieczyszczeń odprowadzanych do atmosfery, 4200 kWh energii- jest to wystarczająca ilość energii, aby zasilić nią przeciętny dom przez 6 miesięcy !


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

Przecież to Kania, w Volvie przyczyn może być dużo, tu wszystkie możliwości są poruszone w 4 postach.

Obstawiam korek nieszczelny, lub zapchane odpowietrzenie drugiego kotła.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Zasada naczyń połączonych.Zbiornik z którego silnik pobiera paliwo,zawsze musi być bardzo szczelny.Ten drugi przeciwnie.Każdy wypity litr,robi podciśnienie,które zasysa litr z zapasowego zbiornika.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Zamień korki, ewentualnie odkręć korek z kotła z którego ciągnie paliwo a do drugiego dmuchnij delikatnie powietrzem w odpowietrznik i zobacz czy przepływa może coś utkwiło w przewodzi pomiędzy kotłami.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: