Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 lis 2014, 11:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 mar 2012, 16:09
Posty: 7
GG: 50000
Samochód: Audi A3

Hej wszystkim,
Przepraszam za linkowanie, mam nadzieję, że nikt się nie obrazi, ale mam do wyboru
Goodride
http://logtrade.com.pl/se-4-00-8-3-00-o ... ,3,161,443
i Mastersolid
http://logtrade.com.pl/se-4-00-8-3-00-o ... ,3,228,291
Cena się wiadomo różni, ale czy ktoś doświadczony mógłby mi porównać od strony trwałości, przyczepności, trwałości bieżnika?
Z góry dzięki :)


Post Wysłano: 29 lis 2014, 22:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1330
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Kiedyś się zajmowałem montowaniem opon SE do wózków. Mastersolid to badziewie, tych pierwszych nie montowałem. Mastersolid ma ubogi bieżnik, przy lekkim śniegu na placu momentalnie buksują, pamiętam, że zdarzało się że nie trzymały wymiaru wewnętrznego, tzn przy oponach montowanych bez pierścieni potrafiły się obracać na felgach są z strasznie twardej mieszanki. Unieś ją na pół metra do góry i puść, zobaczysz jak amortyzuje. Klasa premium w oponach do wózków to Continental - rewelacyjnie miękka mieszanka w oponach SE montaż ich - szczególnie bezpierścieniowych (tzw SIT) to była czysta przyjemność, gołym okiem widać solidność i mają głęboki bieżnik. Swego czasu Continental wprowadził tanią markę w oponach do wózków Baruma. W/g mnie niewiele odbiegała jakościowo od Continentala, a była tańsza. No i są produkowane w Europie.
Dobre też był Solideale, to belgijskie opony ale z tego co pamiętam produkowane w Sri lance. Solideal też miał tanią markę Ad-Trak - tych opon i Conitentali z Barumami zamontowałem kilkanaście tysięcy.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Post Wysłano: 04 gru 2014, 16:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 mar 2012, 10:20
Posty: 11
GG: 0
Samochód: brrr

Zależy z czym pracujesz jak pracujesz, a nawet z kim pracujesz... Trochę tam wiedzy złapałem jak się siedziało na magazynach tu i ówdzie... bo jakiego rodzaju ładunek, jaka powierzchnia, jaki system pracy? To też ważne, a generalnie z tego co widzę to ceny masz tam dobre i zasadniczo to polecałbym forze marangoni a tańsze to jednak goodride, też pojeździsz, tylko raczej na 2 zmiany.

a SIOJU
Cytuj:
Unieś ją na pół metra do góry i puść, zobaczysz jak amortyzuje.
to czy to działa tak że im lepsza opona to bardziej powinna się odbijac? tak przynajmniej przypuszczam a nigdy tego nie robiłem...


Post Wysłano: 05 gru 2014, 9:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1330
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Odbijanie świadczy o amortyzacji. Jeśli jeździsz wózkiem na masywach, to widzisz różnice między masywami, a pneumatycznymi-wnętrzności mniej cierpią. Aż takiej różnicy nie czuć w oponach pełnych w poszczególnych markach, ale continental z tych, które ja montowałem były najlepsze.
Pozostaje jeszcze jedna kwestia - ścierania się bieżnika. Dobre opony zużywają się równomiernie, nie wydzierają się, a tylne nie idą w klina, choć tu ma też duże znaczenie luzy w tylnej belce.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: