Czyli osłabione 470 na dwóch turbinach, pytanie podstawowe w jakiej kondycji jest wspomniane turbocompound Nie wiem jak w 440 ale w 470 nie było to najlepsze rozwiązanie. Reszta to jak w zwykłej 420 z pompowtryskami HPi. Motor lubi dobrej jakości paliwo, przy wytrenowanej nodze oszczędny dla "butującego" zeżre ile zobaczy. Polecam częstą wymianę wkładu filtra paliwa, ze względu na przerób, tylko i wyłącznie oryginał.
_________________ Wysłano z budki telefonicznej...
Rejestracja:31 gru 2007, 17:41 Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)
Sprzedający twierdzi , że ten silnik ma jedną tradycyjną turbinę tylko większej wydajności niż w 124 420,pytanie tylko czy tak było w oryginale czy to jakaś rzeźba.
W czwórce nie było silnika 440 z jedna turbina, była wersja osłabiona z 470 do 440 KM osiągająca 4 eko punkty na Austrię, jak podniesiesz kabine to przyglądnij sie w okolice obudowy koła zamachowego jeśli będzie tam taka dodatkowa owalna obudowa i jakiś kanał prowadzacy od klasycanej turbiny to własnie wspomniane turbocompound, załącznik poglądowy: http://autoline.com.pl/sf/czesci-zamien ... 11700.html
_________________ Wysłano z budki telefonicznej...
Popatrz dokładnie na pokrywy zaworowe tam jest naklejka z modelem silnika, jeśli jest początek DT to miała dwie turbiny. Motory z jedną turbiną miały kod DC.
_________________ Wysłano z budki telefonicznej...
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 30 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę