Witam !
Auto ma 2 miesiące, niecałe 30 tyś km i juz drugi raz silnik zgasł podczas jazdy. Przyczyną jest jakaś uszczelka w ręcznej pompce odpowietrzającej, przez którą dostaje się powietrze. Wg. słów mechanika z niemieckiego serwisu, problem jest im znany ale nic więcej nie chciał powiedzieć. Miał ktoś podobny przypadek ?
Czy wystarczy wymiana uszczelki czy potrzebna jest wymiana całej pompki ?
_________________ ... Tłok w cylinder jebut ! I maszyna idut !
W starych ta pompka zazwyczaj nie pompowala i przeciekala.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Wjezdzaj na serwis i bedziesz miec to robione, przewod przy podstawie z zaworkiem trafiony. Zapewnie nie przelewa tez paliwa prawidlowo pomiedzy zbiornikami?
BTW Uklad paliwowy w D13 e5 a D13e6 to poza lokalizacja komponentow nie maja ze soba nic wspolnego praktycznie
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 35 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę