Wyposażenie "Golden Liona" obejmowało m.in: Intarder, wskaźnik pracy turbiny (w prawej części zegarów), wspomniany wcześniej telefon, lodówkę dedykowaną do F2000, w miejsce "drewnopodobnych" oklein na zegarach były czarne z logiem "Golden Lion" pod obrotomierzem (to był silnik 460PS). "Komputer pokładowy" pojazdu był pomiędzy obrotomierzem a tachografem (jak tu ->
http://lh5.ggpht.com/_zQD7wxpSDPY/SmYmW ... 211359.jpg), sterowanie tym komputerem było pod panelem ogrzewania na środku deski rozdzielczej. Z zewnątrz wyróżniał się lakierem, wyżej zamontowaną kabiną (dodatkowy zestaw spoilerów pomiędzy zderzak a atrapę), logiem "Golden Lion" na blendze p.słonecznej, naklejkami czarno-złotymi, czarnymi zbiornikami, złotymi felgami aluminiowymi "Speed Line" oraz przedłużeniami owiewek bocznych (coś jak w F2000 19-603 V10).
Mam gdzieś w komputerze zdjęcia rozbitego F2000 Golden Liona oraz zdjęcie pod Operą w Wiedniu, gdzie był pokaz tych MAN'ów (z czego 3/4 pozostało w Austrii) - jak znajdę to wrzucę.