Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 10 mar 2015, 20:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6014
Samochód: Volvo FH

We wspomnianym wozie, w moście coś stuka puka, strzela. Po wyjęciu wkładu nic specjalnego nie widać, łożyska na ataku sztywniutkie, te na kole talerzowym również. Satelity w eur 5tkach są zaspawane w kole talerzowym, nie możliwości ich rozebrania, nawet podejrzenia, liczę się z tym że to one stanowią problem. Nowy wkład 9 - 10 kzł używka :x .

Powstała koncepcja wymiany główki na tą od eur3, która zakładając że był jakiś olej była niezniszczalna i kosztuje 4kzł.

Pytanie brzmi ćwiczył to już ktoś? Zakładając że dobierze się odpowiednie przełożenie (2.85 jak się nie mylę) spasuje ta od eur 3 do pochwy od eur 5? Wieloklin na półosiach jest taki sam?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 1 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: