Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 sty 2016, 23:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sty 2011, 22:46
Posty: 36
Lokalizacja: GDYNIA

Jakie powinno być nominalne ciśnienie paliwa wytwarzane przez pompę mechaniczną paliwa na biegu jałowym i przy jakim minimalnym ciśnieniu wygeneruje się błąd?


Post Wysłano: 15 sty 2016, 1:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

4-4.5bara na wolnych obrotach.
Jak masz problemy z cisnieniem paliwa, pierwsze to sprawdź rdzeń filtra paliwa, jak będzie ok to śmiało zakladaj nową pompe zasilającą.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 15 sty 2016, 12:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sty 2011, 22:46
Posty: 36
Lokalizacja: GDYNIA

Zacząłem od filtrów ,podczas wymiany w podstawie znalazłem kawałki plastiku jak się okazało były to ząbki z jednej z pokrywek tej od zatrzasku wkładu (podstawa dwu filtrowa).Wcześniej przed wymiana sprawdziłem ciśnienie zasilania Jaltestem ,które na wolnych wahało się od 1,4 do 2,2 bara.Kiedy silnik pracował na wolnych po jakimś czasie generował ostrzeżenie silnika na żółto,po dodaniu gazu ostrzeżenie gasło.Kierowca nie zgłaszał braku mocy czy tez problemów z odpalaniem.Po wymianie filtrów nie ma zmiany w ciśnieniu paliwa.Smok sprawdzony na drożność i bez uwag.Czujnik ciśnienia paliwa wygląda jak nowy ,chyba był wymieniony zresztą w błędach znalazłem błąd długoterminowy dotyczący niskiego ciśnienia paliwa więc coś mogło być na rzeczy.Mam pytanie :co Masz na myśli sprawdzić rdzenie pod jakim kątem czy luźne ,czy uszkodzone?Czy jeszcze jakiś zaworek może broić ,czy może nie kombinować za dużo i dać dafikowi nową pompę (przebieg ponad 900 000 tys).


Post Wysłano: 16 sty 2016, 18:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Wykrec ten rdzeń on wkrecony w obudowe jest, na pewno będzie polamany ten grzebien i blokuje cisnienie.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 17 sty 2016, 13:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2692
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Przy lewym przednim kole jest cos w rodzaju zaworka zwrotnego na przewodzie zasilajacym.u mnie problem był taki ze przy pełnym obciazeniu pod gorke to brakowalo mu mocy i "silnik ostrzeżenie!" wywalili ten zaworek, hula maszyna juz drugi rok bez tego i jest dobrze, nie ma problemu nawet z dluzszym postojem i wracajacym paliwem. Gosciu który to robił mowil ze to dosc popularna bolączka tego modelu.

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 17 sty 2016, 14:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sty 2011, 22:46
Posty: 36
Lokalizacja: GDYNIA

Dziękuje za sugestie .W przyszłym tygodniu jak auto zjedzie,posprawdzam.


Post Wysłano: 23 sty 2016, 12:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 sty 2011, 22:46
Posty: 36
Lokalizacja: GDYNIA

Pompa zmieniona na nową ciśń. około 5 bar.problem rozwiązany.Dziękuje za pomoc.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: