Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 lut 2016, 0:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 maja 2014, 20:40
Posty: 100
Samochód: DAF XF 105 410
Lokalizacja: Tychy Stolica Motoryzacji

Witam!!!

Jestem właścicielem Dafa 105 far 410, i mam takie pytanie, czy jest możliwość dźwignąć mu moc do 460 km bez wiekszej ingerencji w silnik, Daf jest z 2007 roku ma przebieg 1250000 ale silnik z roku 2011 z przebiegiem 600000. Jest to wersja far 6x2 solo jest ok ale jak przyjdzie zapiąć ogon to troszkę mało pod nogą.
Czy da sie to zrobić zmieniając tylko program czy też trzeba coś modyfikować.
Proszę znawców tematu o pomoc.

Dziekuje i pozdrawiam!!!!
:)


Post Wysłano: 27 lut 2016, 0:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1072
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Da się. Znajomy ma podniesiony właśnie z 410 na 460, ale w jaki dokładnie sposób to było robione nie jestem w stanie powiedzieć. W każdym razie jest zadowolony.


Post Wysłano: 27 lut 2016, 1:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 maja 2014, 20:40
Posty: 100
Samochód: DAF XF 105 410
Lokalizacja: Tychy Stolica Motoryzacji

Więc prosze o wiecej info!!!!!!!!!!!


Post Wysłano: 27 lut 2016, 2:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 317
GG: 0
Samochód: VOLVO

Ciezko wpisac w google chiptuning tir itp ?? zmienia sie tylko oprogramowanie sterujace praca silnika.


Post Wysłano: 27 lut 2016, 10:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 maja 2014, 20:40
Posty: 100
Samochód: DAF XF 105 410
Lokalizacja: Tychy Stolica Motoryzacji

Tak zgadza się ale podobno daf może sie gotować pod górke wiec najpierw chce zasięgnąć porad fachowców.
Bo nie wątpliwie tacy tu są.


Post Wysłano: 27 lut 2016, 13:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Na przykładzie Scanii. W znajomej firmie dwie R620 E5 chipowane na ~ 750 KM. Jedna się grzeje pod górki a w drugiej trzeba było silnik robić chwile po tuningu. Znowu na przykładzie R500 podciągniętych na ~ 580 kilka sztuk wszystkie dzielnie znoszą tuning i wyszło to z korzyścią w spalaniu i większa przyjemność z jazdy.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: