Kermiter
Z całym szacunkiem do Ciebie, ale skąd oni wzieli te auta? z pomocy dla powodzian? czy co, z tego co piszesz, to demobil nie wóz..
Jak mogą się urywać błotniki? toż to samo co seria ET/ES, u nas auta miały ponad milion i z błotnikami nic się nie działo, tam była pompka ręczna, nie raz się gibało, drugi stralis u nas ma ponad 700tkm i też nic...
Cube to ta sama konstrukcja!
Chyba że wjeżdzali w takie zbyry, że sami pourywali....
Zacierające się zwrotnice, pourywane klamki???? a kierowcy dbają, czy wsiadają i hejaaa, wiedzą co to smar? klamki się otwiera delikatnie, nie szarpie,ale znam takich co mają więcej siły niż rozumu i szarpią wszystkim, potem sie dzieje jak się dzieje....
Przód się powinno co pare tysięcy smarować
potem przody słabe
Z bocznym schowkiem też miałem problem, ale WD zrobił robote i wszystko działa jak miło...
Jak się spojlery odklejają? wszystko jest na śrubach, chyba ze mówisz o zasłonach międzyosiowych, to fakt, z biegiem czasu guma odłazi od aluminium i zaczyna wszystko latać, ale i na to jest sposób
Nie daleko mnie mają dużo stralisów i 1 i 2 inie słyszałem o takich czarach, no może schowki i często palące sie żarówki...
Ale chłopaki latają ino czeszczy i nic się nie dzieje....
Czasem zaświruje sterowanie VNT, czy szczochy...
Ze olej pije oki, praktycznie każde pije, ale ten kto siedzi w ivecu dobrze, wie że dla stralisa 5L na 10tkm, to norma....
Jak zaczyna mieć apetyt na więcej, to trzeba myśleć o tiurbo
A odmy wymieniali o których pisałem? wiedza co to
jak mają zasyfione to będzie chlało litrami olej....
_________________
STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.