Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 gru 2016, 2:59
Posty: 33
Samochód: Midlum

Witam kolego. Mam problem ze swoim Renault Midlum 220 DCi 2005 r. Otóż auto odpala normalnie. Nawet w ostatnie mrozy -20 auto odpalało normalnie bez większych problemów. Gdy dojeżdżam do swiateł z mocnym hamowaniem to auto przygasa lub gaśnie ale sporadycznie. Odpalam i jadę dalej... Auto nie kopci, spalanie w normie ale gdy podepne przyczepe pustą to jakby miał mniej siły niz kiedyś. Zawór na listwie wymieniony, zaworek niskiego cisnienia w pompie wtryskowej wymieniony (przed wymianą cisnienie pompy wahalo sie miedzy 20 a 26% a po wymianie jest 7-18%). Podłączyłem kompa i sytuacja wygląda tak: Kasuję błędy w ECU. Odpalam auto i wszystko jest OK. Jak tylko dotknę pedału gazu od razu wywala błąd: "Ciśnienie paliwa. Obwód niskiego ciśnienia, Zbyt duże ciśnienie, nieciągły - kod 5301". Sprawdzałem ciśnienie na listwie i bardzo skacze. Zadane ma być 320 a skacze od 270 do 350 barów. Robiłem dużo DCi ale osobówki i tak niedopuszczalny był tak duży skok... Dodatkowo jedna sekcja w pompie wtryskowej bardzo sie nagrzewa, ze nie mozna utrzymac palcami, rurka tez jest gorąca. Sekcje są dwie i druga jest zimna. Zamieniłem je miejscami o okazalo sie ze ta jedna w drugim miejscu tez jest gorąca. Na forum wyczytałem ze kolega mial podobny problem ale z Premium 420 Dci z tym ze on mial blad 5101 wieec troche inny i winowajcą okazal sie setrownik silnika. Link:
viewtopic.php?t=26230
Jesli bylby sterownik to w drugim miejscu w pompie wtryskowej obojetnie ktora sekcja to byla by zimna prawda? Ja obstawiam uwaloną lub zanieczyszczoną sekcję. W pompie było duzo opiłków ale to po spawaniu zbiornika przez fachowców poprzedniego wlasciciela i ropa czarna była nawet po 2 tys km od wymiany filtrow. Prosze o pomoc co robic w tej sytuacji?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Mnie to wygląda na padnietą jedną sekcje w pompie paliwa
Puki nie musi pompa podać maksymalnej dawki to auto jako tako jedzie
Miałem podobny przypadek w manie tam są trzy sekcje jedna się zatarła i na pusto auto jechało
Pod górkę jak już miał ciężko to wywalało błędy edc i brakowało mocy bo za niskie ciśnienie paliwa było na szynie common rail

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: