Mam taki problem jak w temacie. Gdy przyspieszam to od 1200 obr. słyszę narastające wraz z obrotami syczenie. Spalanie też wszystkim wydaje sie za duze 38-40l. Gdy podpinam pod komputer podczas jazdy to pokazuje niskie cisnienie doładowania max 1,51 bar.
Proszę o pomoc i wskazówki jak temu zaradzić. Liczę na Waszą pomoc.
Albo intercooler, albo łącznik kolektora ssącego z intercoolerem, turbosprężarki z intercoolerem.
Swego czasu (Volva z edycji 2005, 2006 D12D, D13A E3) miały problem z zamarzającą wodą w najniższym punkcie intercoolera, wierciło się tam otwór. Może ktoś "nieco" przesadził i za dużą dziurę zrobił.
Jeśli pokazuje max 1.51 to musi byc błąd. Wóz pewnie nie jedzie. Wskazowka max 3/4 skali.
Podlacz komp serwisowy. To ze w komp pokladowym nie kodu bledu nic nie znsczy. Od d13a wzwyż komp pokazuje tylko błędy aktywne, i to tylko przed wylaczeniem zapłonu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 14 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę