Witam Panów!
Proszę o podpowiedzi odnośnie scani z silnikiem 440 km PDE z lat 2012-2013.
Przymierzam sie do kupna takiego auta bo słyszałem, że te jednostki bardzo dobrze sie sprawują tj. bez awaryjne, proste konstrukcyjnie, oszczędne i trwałe.
Jak to w praktyce jest z tą awaryjnością ? Przebiegi aut które przeglądam wahają się między 500 - 750 tys. km. Czego przy tych prezbiegach mogę się spodziewać/ obawiać na starcie ?
Jak wygląda spalanie w praktyce bo slyszalem o 27-29 l. ?
Na co zwracać uwagę przy kupnie ?
Oraz wszystko co mozecie mi powiedzieć na temat tego silnika. Dzieki bardzo z góry !
Przebiegi aut które przeglądam wahają się między 500 - 750 tys. km. Czego przy tych prezbiegach mogę się spodziewać/ obawiać na starcie?
Wszystkiego. W nowym nie wiadomo co i jak. A tu nie masz pewności kto, jak i gdzie tym jeździł I czy chociaż coś było przy aucie robione.
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Mamy jedną 440 PDE czyli tą z ADBLUE w trasie PL-I i I-PL z ruchomą podłogą cały czas 40 DMC spala około 31-33L/100km. Samochód bardzo udany mniej elektorniki niż w HPI. Jest to silnik można powiedzieć wyjęty z Scani 4 uzbrojony w adblue. Jak narazie ma 600tys przebiegu i wymieniamy tylko materiały eksploatacyjne. Zrobiła już u nas 300tys km. Także polecam.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 80 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę