Rejestracja:04 mar 2018, 20:34 Posty: 2
Samochód: TGX E6
Witam. Problem dotyczy Man'a TGX euro 6 z silnikiem d26 o mocy 440KM.
Auto jest bardzo słabe co za tym idzie jest wysokie spalanie - 30litrow przy 10 tonach ładunku po płaskim terenie autostrada DE.
Do tego podczas jazdy wyczuwalne drgania kabiny w rozbych zakresach obrotowych silnika. Kola wywarzone. Nie jest to problem natury wału napedowego czy zawieszenia gdyż takie samo drganie wystepuje na postoju na przy dodawaniu delikatnym gazu zwiekszajac obroty czuć drzenie przy niektorych wartosciach no 1000.1300. I bardzo mocne przy 1600-1700obr.
Auto ma 350tys.przebiegu. po wymianach filtrów i pełnej obsłudze olejowej. Przy 340tys regulacja zaworów.
Jakie mogą być przyczyny wyżej opisanej usterki? Serwis bedzie wymieniał po kolei wtryski i tak w nieskończoność
Dlatego chce wczesniej zasiegnąc info na forum
Rejestracja:04 mar 2018, 20:34 Posty: 2
Samochód: TGX E6
Auto po wymianach separatora filtrow itd. Silnik pracuje rowno. Dodajac gazu stopniowo na pastoju czuc na kierownicy drgania i nierowną prace. To samo w drodze pod obciązeniem.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Jak czujnik to musi pokazać błędy, nawet na jednym czujniku silnik normalnie pracuje tylko jest problem z odpaleniem silnika
Może być wtrysk, lub jakieś kuku w silniku jak przytarty tłok
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 14 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę