Witam. Mam do wymiany w silniku o kodzie d6b, mokrą tuleję cylindra i potrzebuję danych, odnośnie regulacji za pomocą podkładki umieszczonej pod jej kołnierzem. Jaka jest tolerancja i sposób pomiaru ( domyślam się, źe za pomocą czujnika zegarowego). Jeżeli ktoś posiada dane, to proszę o podzielenie się tą informacją.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 16 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę