Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 sty 2019, 21:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 sty 2019, 20:56
Posty: 3
Samochód: Scania R

Witam, z góry przepraszam za błędy ortograficzne poniewaz nie jestem Polakiem. Mam problem ze swoja scania. nie trzyma cisnienie powietrza. Rano 15 minut nabija powietrza komunikat i sygnał dzwiekowy Park/Trailer brake preassure low. do tego w trakcie jazdy komunikat air consumtion high a czasami i critical czyli jakby uciekało powietrza. Po zgaszieniu silnika nie słychac zadnych wycieków nigdzie nie syczy... Gdzie szukac problemu? Miał ktos podobnie? Moze jakis zawor? Zero pomisłów... Dzieki


Post Wysłano: 03 sty 2019, 21:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6010
Samochód: Volvo FH

Ja Kaniowy nie jestem, ale może ucieka gdzieś między kompresorem a zaworem odcinającym, lub z samego zaworu?
Tego nie będzie słychać na zgaszonym.

Miałem ze 3 przypadki, gdzie puszka osuszacza pękła, wiało tamtędy dość dobrze. Te same objawy były. I to Wabco, te lepsze z separatorem oleju.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 03 sty 2019, 21:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 sty 2019, 20:56
Posty: 3
Samochód: Scania R

Puszka osuszacza masz na mysli sam osuszacz czy jego podstawa? Poniewaz osuszac jest nowy...


Post Wysłano: 03 sty 2019, 21:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6010
Samochód: Volvo FH

Puszka, ten niebieski, wymienny wkład.

Poszukaj wycieku z tych metalowych przewodów.
Teoretycznie jest możliwe, że kompresor nie ma wystarczającej wydajności, długo dobija, lub w ogóle nie może dobić do odcięcia, i system myśli że jest ubytek wiatru w ukladzie.

Dużo to ma nakulane?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 03 sty 2019, 21:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 sty 2019, 20:56
Posty: 3
Samochód: Scania R

no troche juz ma 2006 rocznik 1 130 000. Bede szukał. Dzieki za podpowiedz.


Post Wysłano: 05 sty 2019, 21:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 paź 2018, 20:51
Posty: 17
Samochód: Scania R500

Podłącz pod komputer i zczytaj błedy z osuszacza APS. Nie chcę żle prorokować ale chyba wymiana całego Apsu cię czeka. 3 tysie w plecy


Post Wysłano: 06 sty 2019, 21:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lis 2011, 13:37
Posty: 209
Samochód: AFN

Zanim wydasz kilka tysięcy na APS dobrze sprawdź czy nie ma ubytków powietrza. Podnieś cały zestaw w górę na poduszkach i pryskaj wodą z płynem do mycia naczyń po wszystkich miechach razem z tym do podnoszenia osi w naczepie. Mi ostatnio tak się udało namierzyć sparciałą gumę mimo, że nie było jej wcale słychać.


Post Wysłano: 08 sty 2019, 14:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lut 2011, 16:12
Posty: 118
Samochód: taczka i dwa gumofilce

U siebie mieliśmy podobne problemy, płytka sterująca aps do wymiany była.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: