Posiada ktoś może wiedzę jak się zabrać do zamontowania podłokietnika fotela w 106tce? Jest on ściągnięty ze strony pasażera, ale robił to kierowca przede mną, tematu nie dokończył, a kontaktu z nim nie mam żeby dopytać. Nie chcę czegoś zepsuć przy okazji.
Rejestracja:16 sie 2012, 14:41 Posty: 2691
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
Jak masz do przełożenia takie coś: http://naprawa-foteli-tir.pl/wp-content ... -NTS-2.jpg
to bierzesz srubokręt i namacalnie przez tapicerke znajdziesz otwory pod śruby, robisz dziurke i sprawdzasz czy jest nagwintowany otwór, w Scani,Volvie musiałem gwintować otwory a w Manie TGA już były więc zgaduj zgadula jak tam będzie. Jak juz nagwintujesz to wkrecasz 2 śruby i tyle
_________________ "Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"
Rejestracja:28 wrz 2010, 11:55 Posty: 3322
Lokalizacja: eu
Cytuj:
Jak masz do przełożenia takie coś: http://naprawa-foteli-tir.pl/wp-content ... -NTS-2.jpg
to bierzesz srubokręt i namacalnie przez tapicerke znajdziesz otwory pod śruby, robisz dziurke i sprawdzasz czy jest nagwintowany otwór, w Scani,Volvie musiałem gwintować otwory a w Manie TGA już były więc zgaduj zgadula jak tam będzie. Jak juz nagwintujesz to wkrecasz 2 śruby i tyle
W DAFie z tego co pamiętam są już nagwintowane. Trzeba przebić się tylko przez tapicerkę. W poprzedniej firmie kierowcy tak robili w 105-tych
Podlokietnik jest w jednej części czy osobno uchwyt mocujący i podłokietnik?
Osobno.
Cytuj:
Cytuj:
Jak masz do przełożenia takie coś: http://naprawa-foteli-tir.pl/wp-content ... -NTS-2.jpg
to bierzesz srubokręt i namacalnie przez tapicerke znajdziesz otwory pod śruby, robisz dziurke i sprawdzasz czy jest nagwintowany otwór, w Scani,Volvie musiałem gwintować otwory a w Manie TGA już były więc zgaduj zgadula jak tam będzie. Jak juz nagwintujesz to wkrecasz 2 śruby i tyle
W DAFie z tego co pamiętam są już nagwintowane. Trzeba przebić się tylko przez tapicerkę. W poprzedniej firmie kierowcy tak robili w 105-tych
No tak coś słyszałem ogólnie, ale nie byłem pewien ile w tym prawdy. Tam normalny wkręt trzeba mieć czy jakąś inną śrubę? Bo ja mam tylko uchwyt i sam podłokietnik, bez śrub.
Jak osobno to nie przebijaj nic w tapicerce zeby obadac jakie sruby tylko zdejmi siedzisko, nastepnie podwin tapicerke na fotelu i odsloni ci sie miejsce do montazu uchwytu. Zamontuj uchwyt i naciagni tapicerke wtedy zobaczysz dokladnie w ktorym miejscu zrobic otwor na podlokietnik. Otwor mozesz wyciac lecz my robilismy go nagrzana rurka o zblizonej srednicy wtedy od razu przypalalo krawedzie i nic sie nie strzepilo. Na koniec zostaje osadzic podlokietnik ma uchwycie
Wysłane z mojego SM-J320FN przy użyciu Tapatalka
_________________ Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie
Podłokietnik do fotela przymocowany jest profilem.
Podnosisz podłokietnik do góry,zdejmujesz plastikową zaślepkę i odkręcasz śrube.
Zostaje sam "kikut" od podłokietnika. Następnie odczepiasz pokrowiec fotela tudzież tapicerkę i podwijasz do góry aż zobaczysz 2 sruby mocujące ten 'kikut' czyli podłokietnik.
Odkręcasz ten profil nastepnie w fotelu kierowcy zdejmuszesz tapicerkę szukasz 2 otworów przygotowanych do montażu tego profilu [możesz mieć wrażenie,że otwory są za male ale to wina zalania farbą wiec śruby musza dać sie wkręcic.
Nastepnie wkładasz profil przykręcasz potem zakładasz tapicerkę,nacinasz lekko w miejscu wystającego kikuta,przykręcasz podłokietnik,zakładasz zaślepkę i cieszysz sie wygodniejszą jazdą/
_________________ /IRC
łeb w dół i trzeba zapierd*lać!
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę