Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 lip 2022, 22:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sie 2021, 22:41
Posty: 3
Samochód: Man tgs

Witam,wszystkich mam przypadłość w moim manie a mianowice,wyczuwalne drganie od 60 w górę i nie zawsze to się dzieje ,jak na pusto mało wyczuwalne na pełno już mocniej trzęsie .Koła z przodu nowe wyważone ,wał sprawdzony luzy w zawieszeniu sprawdzone już nie mam siły i nie wiem co może być grane.Dajcie jakiś pomysł
Co może być grane .


Post Wysłano: 25 lip 2022, 3:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Amortyzatory od kabiny, opony na osi napędowej

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 26 lip 2022, 19:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Sprawdź tulejki na drążku wywrotu kabiny.


Post Wysłano: 28 lip 2022, 17:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sie 2021, 22:41
Posty: 3
Samochód: Man tgs

Cytuj:
Amortyzatory od kabiny, opony na osi napędowej
Ale co może być na napędowych kołach nie tak ? Sprawdzałem przód ale na napędowych co mogłoby być nie tak?


Post Wysłano: 28 lip 2022, 18:14
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 lut 2012, 17:34
Posty: 1936
Samochód: w ETS'ie
Lokalizacja: Sthlm

A to wstrząsy to występowały przed wymiana tych opon? Jaki to ma bieżnik? Drogowy czy bardziej hardcorowy?

_________________
Jeździłem na swoim zanim to było modne
Żyj tak żeby na starość powiedzieć: kuurła kiedyś to było


Post Wysłano: 29 lip 2022, 20:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6013
Samochód: Volvo FH

Jeśli koła są wyważone, I sprawdzone na innej wyważarce, zostaje sprawdzić czy na pewno są okrągłe. Tzn lekkie wzdłużne bicie do 1,5mm nic nie wnosi, ale już 3mm będzie czuć podczas jazdy. Bicie poprzeczne można olać.
3/4 budżetowych opon kierowanych, poniżej 1700 netto szt, to śmiecie które już z fabryki wyjechały krzywe. Założysz to na prostą felgę, wyważysz 3 razy na zero, obrócisz na feldze, sprawdzisz piasty, szpilki luzy, a i tak będzie biło. Wtedy dojrzejesz do kupowania kierowanych conajmniej średniej wyższej półki, I wszystkie problemy znikną.

Ja to wszystko przerabiałem nie raz i nie dwa, I dość mocno zgłębiłem temat.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: