wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Wykresówki w załodze dwuosobowej
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=5169
Strona 1 z 1

Autor:  darucha9 [ 16 lis 2006, 22:24 ]
Tytuł:  Wykresówki w załodze dwuosobowej

Koledzy mam pytanie. Nigdy nie jezdziłem w załodze dwuosobowej. Powiedzcie mi jak się robi z wykresówkami. czy przekłada się je jak zmieniają siękierowcy??(przecież nie wolno otwieraćtacho). A jak sięprzekłada to czy trzeba coś przestawiać na tacho?? Czy oboje na łóżko? I jak długo może jechaćjeden kierowca. Jak to wszystko wygląda?? Proszęo pomoc gdyż będę musiał pierwszy raz jechać w załodze dwuosobowej i nie jestem tego pewien,

Autor:  MAN [ 17 lis 2006, 8:06 ]
Tytuł: 

Tarczki się przekłada. Wasz okres pracy zamiast 24h wynosi 30h w tym 8h pauzy co do czasu jazdy to tak samo jak w pojedynczyj obsadzie

Autor:  vito37 [ 17 lis 2006, 14:10 ]
Tytuł: 

Po pierwsze wydaje mi się że pytanie powinno być zadane w tym temacie:
viewtopic.php?t=3022&start=120&postdays ... highlight=
Cytuj:
Tarczki się przekłada.
Po drugie tarczek się nie przekłada tylko wkłada się obie naraz.
Cytuj:
co do czasu jazdy to tak samo jak w pojedynczyj obsadzie
Co do czasu jazdy (tu mogę się mylić) to w podwójnej obsadzie nie jeździ się po 4.5h tylko po 4h

Autor:  MAN [ 17 lis 2006, 18:46 ]
Tytuł: 

Cytuj:
MAN napisał:
Tarczki się przekłada.


Po drugie tarczek się nie przekłada tylko wkłada się obie naraz.
To co ty wogle wiesz na ten temat czy ty kiedy kolwiek jeżdziłeś w podwójne obsadzie? albo jesteś kierowcą zawodowym. Nawet jak dwie tarczki wsadzisz to zawsze na górnej rysuje prędkość. Dlatego trzeba je przekładać aby rysowało na tarce predkość oraz to że kierowca prowadzi pojazd bo na tej drugiej też nie będzie tego rysować

Cytuj:
MAN napisał:
co do czasu jazdy to tak samo jak w pojedynczyj obsadzie


Co do czasu jazdy (tu mogę się mylić) to w podwójnej obsadzie nie jeździ się po 4.5h tylko po 4h

Jeżdzi sie tak samo jak w pojedynke tak jak cześniej pisałem 30h z tego 8 pauzy a w pojedynke 24h i z tego 11h pauzy

Autor:  darucha9 [ 18 lis 2006, 18:24 ]
Tytuł: 

MAN a przełączniki musząbyć oba cały czas na łóżko tak?? tego sięie przełącza??

Autor:  VOLVO [ 18 lis 2006, 18:41 ]
Tytuł: 

Cytuj:
To co ty wogle wiesz na ten temat czy ty kiedy kolwiek jeżdziłeś w podwójne obsadzie? albo jesteś kierowcą zawodowym. Nawet jak dwie tarczki wsadzisz to zawsze na górnej rysuje prędkość. Dlatego trzeba je przekładać aby rysowało na tarce predkość oraz to że kierowca prowadzi pojazd bo na tej drugiej też nie będzie tego rysować
Dobrze że ty dużo wiesz na ten temat. Akurat tarczki wkłada się obie naraz tylko że do innych przegródek i oczywiście przełączniki muszą być odpowiednio ustawione

Autor:  MAN [ 19 lis 2006, 0:00 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Dobrze że ty dużo wiesz na ten temat. Akurat tarczki wkłada się obie naraz tylko że do innych przegródek
Czy ja nie mówiłem że się nie wkłada dwóch tarczek. Tylko mówie o tym że się przekłada pomiędzy górną a dolną przegrutką. Bo według kolegi to się tylko wkłada dwie tarczki i ich sie nie przekłada

Autor:  Pawel_S [ 20 lis 2006, 12:59 ]
Tytuł: 

W pierwszej przegródce rysuje sie na tarczce tylko pauza kierowcy który akurat nie prowadzi.przy zmianie kierowcy trzeba tacho otworzyc i przełozyc tarczki .......co ciekawe i do tej pory nie wyjasnione przy ostatniej mojej kontroli BAG okazalo sie ze jakims cudem koledze ktory akurat nie prowadzil auta a siedzial zboku pauza sie nie wyrysowała i byly z tego nie male klopoty ..pozdrawiam :D

Autor:  łukasz [ 20 lis 2006, 13:39 ]
Tytuł: 

Przy trybie pracy dwóch kierowców na jednym aucie 1 przełacznik jest zawsze ustawiony na łóżko,a 2 na inną pracę-czyli ten przełącznik z kopertą pośrodku.Można we 2 jechać nawet do 20 godzin-ale to już max...Normalny tryb pracy wynosi 4,4,4,4(jeden jedzie,drugi ''odpoczywa''...)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/