Koledzy mam problem z Volvo FH4 500 530tys przebieg Przy ładunku 24t samochód podczas hamowania zwalniaczem z 7/6 bieg ma taki mocny luz czasem tez z 8/7. W ASO stwierdzili sprzęgło wiec wymienione na nowe teraz próba wymiany zaworu na skrzyni wymieniony na nowy i dalej nic wał rowniez wszystko Ok przy lekkiej wadze prawie nie odczuwalne przy 24t wrażenie jaby miało coś urwać nie wiem co dalej szukać serwis twierdzi ze może połówki w skrzyni.
Dodam ze przy odpuszczeniu i dodaniu gazu czuć taki lekki bardzo lekki luz.
Objawy które podałeś są określone nieprecyzyjnie, I takim językiem że np ja całkiem nie wiem o co chodzi.
Redukcja z 8 na 7, w Ishift bywa ze strzałem - ten typ tak ma, im wyższe obroty tym bardziej jest płynna, jeśli jest robiona w okolicy 1000obr często jest nie przyjemna.
Jeśli strzał / zgrzyt/ szarpnięcie jest przy redukcji 7/6, wtedy jest zmiana zakresów tzn Górna/ dolna skrzynia, to bym przyjrzał się reduktorowi i siłownikowi który nim steruje.
Te objawy nie powinny mieć związku z hamowaniem silnikiem, tzn powinny też mieć miejsce przy zwykłym hamowania stópką.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 0 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę