Oto skany z książki obsługi.
Generalnie to Star Man był pojazdem stworzonym z pozostałych i zbędnych części które MAN posiadał po przejęciu Stara i Steyera.Rama,tylni most i przednia belka pochodzą ze Stara 1142.
Silnik MANa,który był także montowany w Steyerach,skrzynie biegów 5 lub 6cio biegowe ,marki ZF ale również trafiały się modele ze skrzyniami biegów Eaton.Kabina pochodzi ze Steyera,zderzak to trochę zmodyfikowany pochodzi również od 1142.Wyposażenie kabiny oczywiście Steyer,ale fotele też pochodziły z 1142.
Odnośnie eksploatacji to Star Man był dość dobrym autem jak za taką cenę rynkową.Silnik i skrzynia biegów spokojnie wytrzymywały przebiegi ok.1 mln kilometrów.Gorzej było nieco z tylnym mostem,który wymagał częstych inspekcji.Części były bardzo drogie,przykładowo klamka zewnętrzna do drzwi kosztowała 1000 złotych netto,mówię tu elementach kabiny,wyposażenia,itp.Nie wspominając że części to tych aut dostępne były tylko w serwisie.