wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Lublin na blizniakach
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=5351
Strona 1 z 1

Autor:  skyline [ 01 gru 2006, 22:55 ]
Tytuł:  Lublin na blizniakach

Dzis szperalem po internecie i znalazlem Lublina na blizniakach pierwszy raz sie spotykan z lublinem na blizniakach 3 generacji wszystkie byly na pojedynczych nawet moj wojek ma firma i ktorej ma 2 lubliny na zwyklych oponach a dzis znalazlem na blizniakach no podobno gazella jest produkowana przez lublina czy jakis kontrakt ma z nimi cos wiecej na temat Lublina na blizniakach Lublin "na bliźniaczych" kołach. Ładowność(w papierach) OK.1300 kg.Rzeczywista ładowniść ok 3000 kg. Długość skrzyni ładunkowej 4230 mm, szerokość 2100 mm, wysokość 2450 mm. Silnik IVECO 2,8 Common Rail 125 KM. Skrzynia biegów Iveco. W standardzie ABS i czujnik cofania. Samochód idealny dla hurtowni budowlanych. Możliwość zabudowania platformy załadunkowej (windy) o udźwigu 1500 kg,lub HDS, wywroki , lawety, kontenera , chłodni, "chakówki".cena samochodu z opończą.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Autor:  emil [ 02 gru 2006, 14:29 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Ładowność(w papierach) OK.1300 kg.Rzeczywista ładowniść ok 3000 kg.
Z tego co piszesz wywnioskowałem, że aby prowadzić ten pojazd musisz mieć kat. C. No chyba że się pomyliłeś i powinno być: dopuszczalna masa całkowita ok 3000 kg. (Lubliny miały dokładnie 2900 kg)

Z lublina to tu chyba tylko rama została :wink: bo pewnie most albo i cała ośka też jest od IVECA.

Autor:  Mayday [ 03 gru 2006, 9:37 ]
Tytuł: 

Lublin na rynku jest w 25 różnych konfiguracjach (nawet w jednej jest klima :wink: ) I to jest ogólnie dostępny model na polskim rynku

Autor:  mario [ 03 gru 2006, 18:50 ]
Tytuł: 

"...Od 1 lipca do seryjnej produkcji trafia model Lublina 3 o masie całkowitej 4.6 tony z homologacją 3,5t. Są to samochody na bliźniaczych tylnych kołach z układem napędowym o wysokich osiągach – Iveco. Układy napędowe Iveco są oczywiście dostępne również do innych oferowanych wersji Lublina 3 Mi..." jest to jak najbardziej model seryjny ale rzadko sie sprzedaje... zobaczymy jak bedzie z LUbo

Źródło: Intrall Polska

Autor:  chichita [ 10 kwie 2007, 10:53 ]
Tytuł: 

Ja miałem doczyniena z Lublinem tylko tym silnikami Andorii. Ogólnie jedzie :mrgreen: Najgorsze co w nim jest to fotel kierowcy ma mała regulecje, a kierownica jest prawie w pionie i nie ma regulacji. Czasami sie ładowało na niego dwie palety z płytkami i szeedł. Chociaz był niezle przeciazony. I cena jest tutaj chyba jedna z najwiekszych zalet,dlatego tak wiele jezdzi Lublinów po naszych drogach.

Autor:  WkabinieBujany [ 02 gru 2010, 17:16 ]
Tytuł:  Re:

Cytuj:
Cytuj:
Ładowność(w papierach) OK.1300 kg.Rzeczywista ładowniść ok 3000 kg.
Z tego co piszesz wywnioskowałem, że aby prowadzić ten pojazd musisz mieć kat. C. No chyba że się pomyliłeś i powinno być: dopuszczalna masa całkowita ok 3000 kg. (Lubliny miały dokładnie 2900 kg)

Z lublina to tu chyba tylko rama została :wink: bo pewnie most albo i cała ośka też jest od IVECA.
Najcieższe Lubliny na katB miały DMC3,5t np laszaki Maxy

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/