wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Plandeka czy kontener
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=5701
Strona 1 z 2

Autor:  trackuś [ 27 gru 2006, 21:18 ]
Tytuł:  Plandeka czy kontener

Mój kolega poprosił mnie żebym założył tego posta bo kolo ma problem otwiera firme transportową i chce sobie kupić Mana Tgl i niewie czy ma brać go z firanką czy z kontenerem proszę o pomoc !!! :D

Autor:  Sienki19 [ 27 gru 2006, 21:28 ]
Tytuł: 

może byś powiedział coś na temat co chce wozić :?: :roll:

Autor:  Daniel [ 27 gru 2006, 21:52 ]
Tytuł: 

trackuś plandeka jest praktyczniejsza. Możesz nią załadować ładunek z boku, a w przypadku kontenera to tylko od tyłu.

Wszystko zależy jakie ładunki będzie Twój kolega woził...

Autor:  trackuś [ 28 gru 2006, 7:39 ]
Tytuł: 

Mój kolega będzie woził to na co dostanie zlecenie wkońcu otwiera firme transportową

Autor:  Cyryl [ 28 gru 2006, 8:03 ]
Tytuł: 

jeżeli Twój kolega najpierw kupuje sprzęt, a potem będzie rozglądał się za pracą to bardzo źle mu wróży.

tak jak napiał kolega Daniel kontener jest zabudową skrzyni ładunkowej specjalistyczną, ma tylko możliwość załadunku z tyłu i na standartowych naczepach stosuje się go tylko pod odpowiednią pracę.
mówiąc inaczej jeżeli gdzieś zajedziesz i będziesz szukał ładunku powrotnego na na 100 ładunków tylko 10 będzie można ładowac na kontener.

Autor:  trackuś [ 28 gru 2006, 10:43 ]
Tytuł: 

ok dzięki powiem mu !!!

Autor:  Cyryl [ 28 gru 2006, 11:25 ]
Tytuł: 

kupując sprzęt musisz znać jego przeznaczenie.
tak jak kupując ubranie musisz wiedzieć gdzie w nim pójdziesz, bo trudno w garniturze grać w piłkę, a w krótkich spodenkach iść do kościoła.

Autor:  ADAMO [ 28 gru 2006, 13:49 ]
Tytuł: 

alternatywą dla Ciebie pomiędzy plandeką a kontenerem może być izoterma z bokami rozsuwanym oto i ona (na zdjęciu chłodnia ale izoterma też ma taką opcje)

Obrazek

rozwiąznie stosowane dosyć rzadko i nie często widywane na polskich drogach, ale trzeba przyznac bardzo dobre.
a wracając do zwykłego kontenera ma on swoje plusy - łądunek jest bardziej stabilny i kierowca nie musi się bawić z jego mocowaniem i zapinaniem plandeki, jednak jak już powiedział Cyryl na kontener jest mniej ładunków.

Autor:  trackuś [ 28 gru 2006, 13:56 ]
Tytuł: 

ok a jeżeli ma się pladeke to potzreba winde :?: :?:

Autor:  R620 [ 28 gru 2006, 14:00 ]
Tytuł: 

Cytuj:
ok a jeżeli ma się pladeke to potzreba winde Question Question
Nie trzeba, tutaj nie ma żadnej zależności, ale czasem tak jest, że wina jest wymagana od firmy zlecającej ładunki...

Autor:  trackuś [ 28 gru 2006, 14:24 ]
Tytuł: 

ok

Autor:  scaniairizar [ 28 gru 2006, 14:26 ]
Tytuł: 

zresztą dobrze jest miec winde, zawsze to jakieś ułatwienie życia.

Autor:  Cyryl [ 28 gru 2006, 19:52 ]
Tytuł: 

Cytuj:
ok a jeżeli ma się pladeke to potzreba winde :?: :?:
albo dźwig.
ale skąd możesz widzieć co będzie potrzebne, jeżeli nie wiesz co będziesz woził?

Autor:  SIOJU [ 01 sty 2007, 11:30 ]
Tytuł: 

Panowie nie przesadzajcie, przecież większość, jeśłi nie prawie wszystkie naczepy na międzynarodówce latją bez żadnych wind. Windy zazwyczaj występują w krajówce i tylko wtedy jeśli obsługuje się tzw. detal, sklepy itp. Wszędzie w firmach zlecających ładunki na naczepy, czy odbierających ładunki z naczep sa wózki widłowe.

Autor:  Cyryl [ 01 sty 2007, 16:55 ]
Tytuł: 

czy widziałeś kiedyś zlecenie transportowe?
jest tam sporo jeżeli chodzi o sprzęt, oczywiście kierowca tego niedostrzega, bo spedytor mając do wyboru ileś tam naczep wybiera właściwą (zdarzają się nieporozumienia).

Autor:  SIOJU [ 01 sty 2007, 19:48 ]
Tytuł: 

Cytuj:
czy widziałeś kiedyś zlecenie transportowe?
jest tam sporo jeżeli chodzi o sprzęt, oczywiście kierowca tego niedostrzega, bo spedytor mając do wyboru ileś tam naczep wybiera właściwą (zdarzają się nieporozumienia).


nie chcę polemizować, bo w zasadzie nie ma o czym, ale ja widuje windy przy naczepach zawyczaj w krajówce. Jeśłi jest inaczej przyjmuję to, bo uważam cię za człowieka o bardzo, bardzo dużym doświadczeniu transportowym

Autor:  Cyryl [ 01 sty 2007, 21:52 ]
Tytuł: 

oczywiście są naczepy z windami, ale jest to zabudowa specjalistyczna - naczepa tak jest droższa o około 30% i zmniejsza ładowność o 1T, najczęściej takie naczepy są stosowane w ruchu lokanym do dystrybucji do sklepów i nie są stosowane w transporcie dalekobieżnym i międzynarodowym. kupowane są pod konkretntego klienta. stanowią niewielki odsetek.

Autor:  MobilMan [ 09 lut 2007, 9:08 ]
Tytuł: 

Tak jak kolwdzy mowia zalezy co bedzie wozil!! My mamy Man-a i wozimy drzwi i okna!! Z jednej strony mamy kontener a z drugiej mamy plandeke oczywiscie z tylu sa drzwi. Jest to nawet funkcjonalne :)

Pozdrawiam

Autor:  trackuś [ 09 lut 2007, 14:40 ]
Tytuł: 

mój szef dostał zlecenie i ma jeżdzić pod duże sklepy np tesco , i chce kupić nowe auta i on ma zamiar kupić dafy lf z kontenerem i windą to dobrze robi ? z tymi kontenerami??

Autor:  huberto [ 09 lut 2007, 14:55 ]
Tytuł: 

Twój szef powinien dopytać, czy wszystkie sklepy, które będzie obsługiwał mają rampy, jeśli tak to winda zbędna chyba będzie.
Pytanie 2. Jeżeli ma jeżdzić pod Tesco to raczej tylko kontener bo to dystrybucja(patrz biedronka) i raczej "powrotek" nie będzie brał.
Nawiasem mówiąc to gdy auto ma windę to kierowca raczej nie będzie miał czasu dla siebie podczas rozładunku, bo ktoś musi ją obsługiwać(to tylko moje przemyślenia)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/