Witam, mam pytanko, czy spotkał sie ktoś z takim może problem, że w Volvie FH 12 na osi przedniej po wymianie bębnów i nabiciu nakładek na szczęki szarpie kierownica przy hamowaniu. Problem taki powtarza się notorycznie po każdej takiej naprawie w kilku samochodach. Zazwyczaj pomaga wtedy wkręcenie lub wykręcenie samo regulatora którejś ze szczęk ( dolnej lub górnej ). Czy nie powinno być tak aby przed montażem szczęk wkręcić oba tłoczki samo regulatora do końca i powinien on wtedy obie szczęki wysuwać równomiernie kasując luz pomiędzy bębnem a okładziną ?
Jeżeli ktoś spotkała się z takim zjawiskiem bardzo proszę o jakieś sugestie.
Pozdrawiam
Tomek
Rejestracja:20 wrz 2005, 20:59 Posty: 344
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
zajżyj Tutaj tam powinieś znaleść odpowiedź na Twoje pytanie. A jak chesz jeszcze więcej o hamulcach to jeszcze TO jest też ciekawy temat
Pozdrawiam
_________________ http://www.GLOBETRUCKER.org
Is it better to loose 5 minutes or 50 years ?
preferite perdere 5 minuti oppure 50 anni ?
Preferez-vous predre 5 minutes ou 50 ans ?
verlieren Sie lieber 5 Minuten oder 50 jahre ?
Wolisz stracić 5 minut czy 50 lat ?
U mnie we firmie pojawia sie tez ten problem
Najczesciej jest to spowodowane przez nieorginalne bębny hamulcowe. Po wymianie okładzin, przy hamowaniu drży kierownica
Potrzeba duzo czasu zanim sie klepy ułożą do bębna
Spróbuj lekko załapać bęben przez te dwie śruby dystansowe, następnie kręcąc piastą należy delikatnie zahamować i dopiero dokręcić śruby dystansowe U mnie to pomaga
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 16 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę