MAKTRONIK, mmmm, miałem tam praktyki. Kolejny odkop ale cóż, wypowiedzieć się można.
MAKTRONIK ma bazę w Bydgoszczy przy Deszczowej 61 bodajże, obok Metalkasu.
Z ostatnich informacji wiem, że posiada ok 60-65 aut z czego tylko ok 5 są to Stralisy ASI w Euro 3 lub 4 albo 5. Reszta to ASII w wysokich kabinach o mocy 450 oraz 500KM. Wszystkie E5. Kierowcy? Jeżdżą, albo na umowe o pracę albo na własnej działalności. Na umowę o pracę mówili, że jak wyciągnie się 3,5-4 tyś to jest dobrze. Na własnej działalności po odliczeniu kosztów wszystkich wychodzi podobno ok. 5 tyś. Każdy kierowca ma służbowy telefon i na terenie kraju bezpłatnie mogą kontaktować się z innymi kierowcami.
Serwis? Samochody MAKTRONIKa mają pierwszeństwo na serwisie. Zjeżdża z trasy a ma nawet drobną usterkę to wypchną z kanału klienta z zewnątrz a wprowadzą swój samochód.
Oczywiście przy naprawach jest kombinowania bo żeby nie tracić kasy na części a stoi jakiś samochód na placu albo po prostu nie ma części w magazynie to się wykręca z tamtego a montuje do tego co ma jechać albo wymontowuje coś zużytego z pojazdu do sprzedania (pojazd, który jeździł w MAKTRONIKU) wmontowuje się do jeżdżącego jeszcze.
Ale to chyba wszędzie tak jest.
Zjazdy do domu? Nikt nie wie kiedy zjedzie, nieraz są co tydzień, nieraz co kilka dni, nieraz co dwa- trzy tygodnie, nieraz miesiąc w trasie. Różnie. Wyjazdy głównie z bazy na Olsztyn po opony do Turynu do IVECO, a powroty co się znajdzie to przewiozą. Głownie mają stałe kierunki właśnie na Włochy, Szwajcarię i Hiszpanię
No to w sumie tyle
Jakby ktoś miał jakieś pytania to śmiało, postaram się odpowiedzieć