Bo Volvo już dawno wprowadziło nowe silniki 13 litrowe, które mają moc kolejno 400, 440, 480, 520. Zastąpiły one stare 12 litrowe. I nie ma już oznaczenia FH12, tylko po prostu FH.
Wybacz, ale nie rozumiem twojego posta. Mierzej pytał, dlaczego nie ma już w ofercie Volvo tego modelu to mu napisałem. A ty wyskakujesz, że koledze chodzi o starszą generację. To chyba logiczne.
dzięki za odpowiedź, moje pytania mogą wydawać się tendencyjne ale wole przeprowadzić rozpoznanie w środowisku zanim wybiore auta do firmy.
Pazdz a możesz mi określić jak z wytrzymałością tej jednostki w chińczykach?czy często zawodzi elektronika? jak sie sprawują na wschodzie zimą(głównie elektronika)??
kolego z tego co wiem, do moskwy wszystko jest spoko z elektronika, jeden przypadek awarii z ostatnich czasow jaki slyszalem w chinczyku to to, że siadła "mała" skrzynia, ale to stało się jeszcze w polsce, jedynym mankamentem, wg mnie jest webasto, w znanych mi przypadkach grzeje ono tylko z jednej strony, a w rosji to nie wygodne. jak bede w domu to zapytam sie innych czy ta elektronika jest naprawde taka mizerna.
dzięki koledzy za informacje.
czy te silniki mają swoje słabe punkty? na co trzeba szczególnie uważać przy eksploatacji, chodzi mi o końcówkę rocznika 2002
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę