wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
MerKurier, Sianów http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=6350 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Pazdz [ 02 lut 2007, 19:03 ] |
Tytuł: | MerKurier, Sianów |
Pragniemy zaoferować Państwu nasze usługi w zakresie transportu międzynarodowego samochodami o małym tonażu. Takim transportem zajmujemy się od dziesięciu lat i mamy już spore doświadczenie w świadczonych przez nas usługach. Nasz tabor to plandeki - auta z przyczepami i auta solo. Ładowność aut solo to 3 tony, ładowność zestawu to 3,5 tony. Objętość zestawu dochodzi do 90m3. Auta solo mają dopuszczalną masę całkowitą 7,5 T, co umożliwia im jazdę w całej Europie również w soboty, niedziele i święta. To sprawia, że jesteśmy w stanie bardzo szybko dostarczyć lub odebrać ładunek z wybranego punktu w Europie. Nasze ciężarówki posiadają koncesje na transport międzynarodowy a działalność nasza jest asekurowana ubezpieczeniem odpowiedzialności przewoźnika w transporcie międzynarodowym do wysokości 100 000 USD. Mamy podpisane umowy ze spedycjami na granicy - nie musicie się, więc Państwo martwić o upoważnienia na tranzyt do miejsca rozładunku. Kierowcy są wyposażenia w telefony komórkowe a dodatkowo pojazdy mają zamontowane nadajniki GPS do śledzenia satelitarnego stanu przesyłek by zapewnić maksymalne bezpieczeństwo ładunku. (C) http://www.merkurier.pl |
Autor: | Maniek_Kurier [ 03 lut 2007, 20:19 ] |
Tytuł: | |
Witam. Pracuje w Kurierze od początku firmy i muszę dodać,że nie mamy już tylko aut do 7,5t.W firmie jest 15aut,ale od marca będzie 18-cie.Przeważnie tandemy,bo są dwa wyjątki(ośka skrętna).Jak dowiem się,jak wstawić fotkę to wkleję parę swojego auta i innych. |
Autor: | Pazdz [ 03 lut 2007, 22:33 ] |
Tytuł: | |
Cześć Maniek_Kurier. Mógłbyś powiedziec coś na temat firmy?? Tzn. jakie kierunki obsługujecie, jak czesto w domu, etc... |
Autor: | R620 [ 03 lut 2007, 22:36 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Tzn. jakie kierunki obsługujecie,
Tak dokładnie i czy np byłaby możliwość zgrania pracy gdy kierowca mieszka w Warszawie, chodzi mi o stale kursy własnie do Wawy albo przez...Pzdr
|
Autor: | Maniek_Kurier [ 04 lut 2007, 1:52 ] |
Tytuł: | |
Kierunki to przeważnie Europa Zachodnia z przewagą Belgii,Niemiec i Anglii.Powroty często brane są na Litwę.Weekendy przeważnie są w domu, chyba że trafi się Anglia to niestety w aucie.Jest nas piętnastu w firmie, myślę że jeszcze nie ma kołchozu.Sprzęty są nowe,serwisowane i nie ma z nimi problemu.Myślę,że w firmie jest ok.Nie jestem może obiektywny w tej sprawie,ale znam opinię chłopaków i nikt się zwalniać nie chce. Cytuj: Tak dokładnie i czy np byłaby możliwość zgrania pracy gdy kierowca mieszka w Warszawie, chodzi mi o stale kursy własnie do Wawy albo przez...Pzdr
Kolego to byłoby trudne,bo Warszawa zdarza się bardzo rzadko,jedynie jak powrót jest w te okolice.Ładujemy się w Koszalinie i okolicach i kierunek Kołbaskowo.Mam pytanko jak można wkleić fotki? |
Autor: | Pazdz [ 04 lut 2007, 2:37 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Mam pytanko jak można wkleić fotki?
Wysłałem ci PW! A ile jest autek do 7,5 tony DMC??? I jakie ładunki wozicie tymi autkami?? |
Autor: | R620 [ 04 lut 2007, 14:14 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Powroty często brane są na Litwę.
I to by dla mnie odpowiadało jeszcze bardziej mi odpowiada niż przez wawe, bo pochodzę z Suwałk... Tylko z tego co piszesz to dostać się nie będzie lekko ale coś można niedługo będzie się zakręcić...
|
Autor: | P3nCkI [ 04 lut 2007, 15:11 ] |
Tytuł: | |
No ładnie się prezentują te Wasze Meśki, widać na 2gim zdjęciu że ten Merc po lewo ma nawet orurowanie Noi oczywiście fajne nazwy na tablicach rejestracyjnych..."SHREK" i "NEMO" każde auto u Was w firmie ma takie blachy? i jak będziesz miał chwilke i będziesz posiadał to wrzuć fotki tych 2 zestawów z osia sktętną, bo tego u Was jeszcze nie widzialem. pzdr |
Autor: | Maniek_Kurier [ 04 lut 2007, 15:35 ] |
Tytuł: | |
Tablice imienne ma 11-cie aut,cztery starsze mają normalne.Od osiek skrętnych zaczęło się jeżdżenie z przyczepami,później rozpoczęła się u nas era tandemów. |
Autor: | Pazdz [ 04 lut 2007, 16:06 ] |
Tytuł: | |
Tzn., że solówkami 7,5 t. już w ogóle nie latacie??? Wszystkie mają ogon i tworzą zestawy 12 t. dmc? |
Autor: | Maniek_Kurier [ 04 lut 2007, 17:10 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Tzn., że solówkami 7,5 t. już w ogóle nie latacie??? Wszystkie mają ogon i tworzą zestawy 12 t. dmc?
Tak generalnie wszystkie chodzą w zestawach,zdarzają się wyjazdy solo,ale bardzo rzadko.Auto z małym tonażem,musi zabierać ładunki objętościowe.Od czasu wprowadzenia mautów w Niemczech nie mamy już powrotów na pusto.Właśnie zaraz jadę na Litwę. [ Dodano: Nie, 04.02.2007, 16:19 ] Sorry,za pomyłek. Spoko HitmaN wyedytował sprawę |
Autor: | Pazdz [ 04 lut 2007, 17:58 ] |
Tytuł: | |
Acha no dzieki za odpowiedź. No to R już nie mamy co szukać miesjca tam, bo solo nie jeżdżą... |
Autor: | vulcanor [ 08 lut 2007, 16:02 ] |
Tytuł: | |
dajcie spokój z jazdą w firmie której nie stać auta z kabina sypialną tylko kurnik zamontować i niech śpi, jeździłem w takiej firmie i w takim kurniku się można nabawić klaustrofobii tylko , jedynie te atego z kabinami sypialnymi i z globem są fajne |
Autor: | Radzo [ 08 lut 2007, 19:09 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: dajcie spokój z jazdą w firmie której nie stać auta z kabina sypialną tylko kurnik zamontować i niech śpi, jeździłem w takiej firmie i w takim kurniku się można nabawić klaustrofobii tylko , jedynie te atego z kabinami sypialnymi i z globem są fajne
No w atego mogliby kupic auta z kabina sypialna,ale np. iveco turbo daily trzeba owy kurnik zamontowac,bo na siedzeniach spać nie bedziesz>i moim zdaniem kurniki sa do tego typu aut,chociarz jak ja spałem w kurniku mi tam to pasowło,ale tylko w zime,bo w lato przy powyzej 30 st. C to jest katastrofa.Ale ja sie dziwie ze firma kupuje auta z kurnikami.Szukaja oszczednosci na nowe autka
|
Autor: | Pazdz [ 08 lut 2007, 19:24 ] |
Tytuł: | |
Akurat montowanie kurników w tym przypadku, to raczej nie jest oszczędność... Widzieliście kiedyś 7,5 tonówkę z dużą kabiną??? Rarytas. Montując w takim aucie dużą kabinę znacznie ograniczamy jego ładowność. Natomiast solówki do 12 ton mają już duże kabiny... |
Autor: | vulcanor [ 08 lut 2007, 20:51 ] |
Tytuł: | |
bez jaj po primo kurnik też swoje wazy, a kabina sypialna bodajże w eurocargo waży więcej o 150 kg od zwykłej dziennej także raczej znacznie ograniczona ładowność nie jest, wynika to po prostu z oszczędności firmy bo auta z kabinami sypialnymi są droższe niestety nie wiem o ile |
Autor: | Pazdz [ 08 lut 2007, 20:57 ] |
Tytuł: | |
Kolego zapewniam cię, że duża kabina Atego waży o wiele więcej niż krótka + kurnik. Sprawdzę informacje dokładnie i przedstawię ci czarno na białym. |
Autor: | Maniek_Kurier [ 08 lut 2007, 22:41 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: dajcie spokój z jazdą w firmie której nie stać auta z kabina sypialną tylko kurnik zamontować i niech śpi, jeździłem w takiej firmie i w takim kurniku się można nabawić klaustrofobii tylko , jedynie te atego z kabinami sypialnymi i z globem są fajne Cool
Kolego nie masz pojęcia co mówisz,kurniki były montowane tylko ze względu na to,żeby zwiększyć powierzchnię ładowną.Już słyszałem o firmach,które kupują duże auta w dużych kabinach,ale pracujesz na działalności.Bez cukru,ale do tej pory do auta kupiłem jedynie cd Depeche Mode. [ Dodano: Czw, 08.02.2007, 21:57 ] Cytuj: dajcie spokój z jazdą w firmie której nie stać auta z kabina sypialną tylko kurnik zamontować i niech śpi, jeździłem w takiej firmie i w takim kurniku się można nabawić klaustrofobii tylko , jedynie te atego z kabinami sypialnymi i z globem są fajne Cool
Jeździłem 9 lat autem z kurnikiem i jedyne co mogę powiedzieć,że jedynie w domu lepiej się wysypiałem.Kolega Vulcanor jeździł chyba w firmie,która miała kurniki na autach,ale była taka jazda,że nie miał czasu się położyć.
|
Autor: | vulcanor [ 09 lut 2007, 13:32 ] |
Tytuł: | |
haha jak by było tak jak mówisz to po co produkować auta z kabinami sypialnymi lepiej montować kurniki , dokładnie teraz sprawdziłem w katalogu nowe iveco eurocargo kabina sypialna jest cięższa o 140 kg a kabina sypialna wysoka o 180 kg od dziennej a długość zabudowy różnią się 60 cm na korzyść kabiny dziennej czyli nawet 1 europaleta nie wejdzie więcej a co do komfortu hmm może i idzie się tam wyspać ale jeżeli chce się położyć na chwile to za każdym razem włazić do góry jest przesrane, łóżko za fotelami jest o wiele bardziej ergonomiczne bo mam na oku autko na zewnątrz i w środku wszytko pod ręką |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |