wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

MerKurier, Sianów
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=6350
Strona 1 z 2

Autor:  Pazdz [ 02 lut 2007, 19:03 ]
Tytuł:  MerKurier, Sianów

Pragniemy zaoferować Państwu nasze usługi w zakresie transportu międzynarodowego samochodami o małym tonażu. Takim transportem zajmujemy się od dziesięciu lat i mamy już spore doświadczenie w świadczonych przez nas usługach.


Obrazek


Nasz tabor to plandeki - auta z przyczepami i auta solo. Ładowność aut solo to 3 tony, ładowność zestawu to 3,5 tony. Objętość zestawu dochodzi do 90m3. Auta solo mają dopuszczalną masę całkowitą 7,5 T, co umożliwia im jazdę w całej Europie również w soboty, niedziele i święta. To sprawia, że jesteśmy w stanie bardzo szybko dostarczyć lub odebrać ładunek z wybranego punktu w Europie.


Obrazek


Nasze ciężarówki posiadają koncesje na transport międzynarodowy a działalność nasza jest asekurowana ubezpieczeniem odpowiedzialności przewoźnika w transporcie międzynarodowym do wysokości 100 000 USD.
Mamy podpisane umowy ze spedycjami na granicy - nie musicie się, więc Państwo martwić o upoważnienia na tranzyt do miejsca rozładunku.
Kierowcy są wyposażenia w telefony komórkowe a dodatkowo pojazdy mają zamontowane nadajniki GPS do śledzenia satelitarnego stanu przesyłek by zapewnić maksymalne bezpieczeństwo ładunku.


Obrazek


(C) http://www.merkurier.pl

Autor:  Maniek_Kurier [ 03 lut 2007, 20:19 ]
Tytuł: 

Witam. Pracuje w Kurierze od początku firmy i muszę dodać,że nie mamy już tylko aut do 7,5t.W firmie jest 15aut,ale od marca będzie 18-cie.Przeważnie tandemy,bo są dwa wyjątki(ośka skrętna).Jak dowiem się,jak wstawić fotkę to wkleję parę swojego auta i innych.

Autor:  Pazdz [ 03 lut 2007, 22:33 ]
Tytuł: 

Cześć Maniek_Kurier. Mógłbyś powiedziec coś na temat firmy?? Tzn. jakie kierunki obsługujecie, jak czesto w domu, etc... :?: :wink:

Autor:  R620 [ 03 lut 2007, 22:36 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Tzn. jakie kierunki obsługujecie,
Tak dokładnie i czy np byłaby możliwość zgrania pracy gdy kierowca mieszka w Warszawie, chodzi mi o stale kursy własnie do Wawy albo przez...Pzdr

Autor:  Maniek_Kurier [ 04 lut 2007, 1:52 ]
Tytuł: 

Kierunki to przeważnie Europa Zachodnia z przewagą Belgii,Niemiec i Anglii.Powroty często brane są na Litwę.Weekendy przeważnie są w domu, chyba że trafi się Anglia to niestety w aucie.Jest nas piętnastu w firmie, myślę że jeszcze nie ma kołchozu.Sprzęty są nowe,serwisowane i nie ma z nimi problemu.Myślę,że w firmie jest ok.Nie jestem może obiektywny w tej sprawie,ale znam opinię chłopaków i nikt się zwalniać nie chce.



Cytuj:
Tak dokładnie i czy np byłaby możliwość zgrania pracy gdy kierowca mieszka w Warszawie, chodzi mi o stale kursy własnie do Wawy albo przez...Pzdr
Kolego to byłoby trudne,bo Warszawa zdarza się bardzo rzadko,jedynie jak powrót jest w te okolice.Ładujemy się w Koszalinie i okolicach i kierunek Kołbaskowo.

Mam pytanko jak można wkleić fotki?

Autor:  Pazdz [ 04 lut 2007, 2:37 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Mam pytanko jak można wkleić fotki?

Wysłałem ci PW!



A ile jest autek do 7,5 tony DMC??? I jakie ładunki wozicie tymi autkami??

Autor:  R620 [ 04 lut 2007, 14:14 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Powroty często brane są na Litwę.
I to by dla mnie odpowiadało :D jeszcze bardziej mi odpowiada niż przez wawe, bo pochodzę z Suwałk... Tylko z tego co piszesz to dostać się nie będzie lekko ale coś można niedługo będzie się zakręcić...

Autor:  Maniek_Kurier [ 04 lut 2007, 14:55 ]
Tytuł: 

Obrazek


Obrazek

wszystkie zdjęcia zrobiłem sam, jak zrobię inne to wkleję.
Cytuj:
A ile jest autek do 7,5 tony DMC??? I jakie ładunki wozicie tymi autkami??
wszystkie auta typu 832,817,814 są do 7,5tony DMC,jest ich 9sztuk,ale wszystkie latają z ogonami i są 12ton DMC. 12-tki z przyczepami mają 23tony DMC i actrosy do 40-tu. Wozimy wszystko co się złapie,od styropianu do żelastwa.Woziłem nawet kwiaty pod plandeką.

Cytuj:
I to by dla mnie odpowiadało Very Happy jeszcze bardziej mi odpowiada niż przez wawe, bo pochodzę z Suwałk... Tylko z tego co piszesz to dostać się nie będzie lekko ale coś można niedługo będzie się zakręcić...
W marcu przychodzą trzy auta,więc będzie nabór, możesz się zapytać.Obecnie najdalej mieszkający kierowca jest ze Sławna.Nie wiem jak rozpatrzyliby twoją ofertę.

Autor:  P3nCkI [ 04 lut 2007, 15:11 ]
Tytuł: 

No ładnie się prezentują te Wasze Meśki, widać na 2gim zdjęciu że ten Merc po lewo ma nawet orurowanie :wink: Noi oczywiście fajne nazwy na tablicach rejestracyjnych..."SHREK" i "NEMO" :lol: :lol: :wink: każde auto u Was w firmie ma takie blachy? i jak będziesz miał chwilke i będziesz posiadał to wrzuć fotki tych 2 zestawów z osia sktętną, bo tego u Was jeszcze nie widzialem. pzdr

Autor:  Maniek_Kurier [ 04 lut 2007, 15:35 ]
Tytuł: 

Tablice imienne ma 11-cie aut,cztery starsze mają normalne.Od osiek skrętnych zaczęło się jeżdżenie z przyczepami,później rozpoczęła się u nas era tandemów.

Autor:  Pazdz [ 04 lut 2007, 16:06 ]
Tytuł: 

Tzn., że solówkami 7,5 t. już w ogóle nie latacie??? Wszystkie mają ogon i tworzą zestawy 12 t. dmc?

Autor:  Maniek_Kurier [ 04 lut 2007, 17:10 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Tzn., że solówkami 7,5 t. już w ogóle nie latacie??? Wszystkie mają ogon i tworzą zestawy 12 t. dmc?
Tak generalnie wszystkie chodzą w zestawach,zdarzają się wyjazdy solo,ale bardzo rzadko.Auto z małym tonażem,musi zabierać ładunki objętościowe.Od czasu wprowadzenia mautów w Niemczech nie mamy już powrotów na pusto.Właśnie zaraz jadę na Litwę.

[ Dodano: Nie, 04.02.2007, 16:19 ]
Sorry,za pomyłek.

Spoko HitmaN wyedytował sprawę:wink:

Autor:  Pazdz [ 04 lut 2007, 17:58 ]
Tytuł: 

Acha no dzieki za odpowiedź.


No to R już nie mamy co szukać miesjca tam, bo solo nie jeżdżą... :wink:

Autor:  vulcanor [ 08 lut 2007, 16:02 ]
Tytuł: 

dajcie spokój z jazdą w firmie której nie stać auta z kabina sypialną tylko kurnik zamontować i niech śpi, jeździłem w takiej firmie i w takim kurniku się można nabawić klaustrofobii tylko :/ , jedynie te atego z kabinami sypialnymi i z globem są fajne 8)

Autor:  Radzo [ 08 lut 2007, 19:09 ]
Tytuł: 

Cytuj:
dajcie spokój z jazdą w firmie której nie stać auta z kabina sypialną tylko kurnik zamontować i niech śpi, jeździłem w takiej firmie i w takim kurniku się można nabawić klaustrofobii tylko :/ , jedynie te atego z kabinami sypialnymi i z globem są fajne 8)
No w atego mogliby kupic auta z kabina sypialna,ale np. iveco turbo daily trzeba owy kurnik zamontowac,bo na siedzeniach spać nie bedziesz>i moim zdaniem kurniki sa do tego typu aut,chociarz jak ja spałem w kurniku mi tam to pasowło,ale tylko w zime,bo w lato przy powyzej 30 st. C to jest katastrofa.Ale ja sie dziwie ze firma kupuje auta z kurnikami.Szukaja oszczednosci na nowe autka :wink:

Autor:  Pazdz [ 08 lut 2007, 19:24 ]
Tytuł: 

Akurat montowanie kurników w tym przypadku, to raczej nie jest oszczędność... Widzieliście kiedyś 7,5 tonówkę z dużą kabiną??? Rarytas. Montując w takim aucie dużą kabinę znacznie ograniczamy jego ładowność. Natomiast solówki do 12 ton mają już duże kabiny...

Autor:  vulcanor [ 08 lut 2007, 20:51 ]
Tytuł: 

bez jaj :P po primo kurnik też swoje wazy, a kabina sypialna bodajże w eurocargo waży więcej o 150 kg od zwykłej dziennej także raczej znacznie ograniczona ładowność nie jest, wynika to po prostu z oszczędności firmy bo auta z kabinami sypialnymi są droższe niestety nie wiem o ile :)

Autor:  Pazdz [ 08 lut 2007, 20:57 ]
Tytuł: 

Kolego zapewniam cię, że duża kabina Atego waży o wiele więcej niż krótka + kurnik. Sprawdzę informacje dokładnie i przedstawię ci czarno na białym.

Autor:  Maniek_Kurier [ 08 lut 2007, 22:41 ]
Tytuł: 

Cytuj:
dajcie spokój z jazdą w firmie której nie stać auta z kabina sypialną tylko kurnik zamontować i niech śpi, jeździłem w takiej firmie i w takim kurniku się można nabawić klaustrofobii tylko :/ , jedynie te atego z kabinami sypialnymi i z globem są fajne Cool
Kolego nie masz pojęcia co mówisz,kurniki były montowane tylko ze względu na to,żeby zwiększyć powierzchnię ładowną.Już słyszałem o firmach,które kupują duże auta w dużych kabinach,ale pracujesz na działalności.Bez cukru,ale do tej pory do auta kupiłem jedynie cd Depeche Mode.

[ Dodano: Czw, 08.02.2007, 21:57 ]
Cytuj:
dajcie spokój z jazdą w firmie której nie stać auta z kabina sypialną tylko kurnik zamontować i niech śpi, jeździłem w takiej firmie i w takim kurniku się można nabawić klaustrofobii tylko :/ , jedynie te atego z kabinami sypialnymi i z globem są fajne Cool
Jeździłem 9 lat autem z kurnikiem i jedyne co mogę powiedzieć,że jedynie w domu lepiej się wysypiałem.Kolega Vulcanor jeździł chyba w firmie,która miała kurniki na autach,ale była taka jazda,że nie miał czasu się położyć.

Autor:  vulcanor [ 09 lut 2007, 13:32 ]
Tytuł: 

haha jak by było tak jak mówisz to po co produkować auta z kabinami sypialnymi lepiej montować kurniki :lol:
, dokładnie teraz sprawdziłem w katalogu nowe iveco eurocargo kabina sypialna jest cięższa o 140 kg a kabina sypialna wysoka o 180 kg od dziennej a długość zabudowy różnią się 60 cm na korzyść kabiny dziennej czyli nawet 1 europaleta nie wejdzie więcej :twisted: a co do komfortu hmm może i idzie się tam wyspać ale jeżeli chce się położyć na chwile to za każdym razem włazić do góry jest przesrane, łóżko za fotelami jest o wiele bardziej ergonomiczne bo mam na oku autko na zewnątrz i w środku wszytko pod ręką :wink:

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/