wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Baltic Forwarding Company, Szczecin
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=6953
Strona 1 z 5

Autor:  Pazdz [ 05 mar 2007, 17:17 ]
Tytuł:  Baltic Forwarding Company, Szczecin

Obrazek


Działalność naszej firmy na rynku datuje się od 1990 roku. Baltic Forwarding Company jest jedną z nielicznych prywatnych firm o całkowitym kapitale polskim, którym udało się zaistnieć i osiągnąć znaczne sukcesy w dziedzinie przeładunków portowych.

Podstawową działalnością firmy jest obrót towarowy i logistyka. Nasze portowe magazyny celne, uzbrojone nabrzeże przeładunkowe, własny tabor samochodowy i młoda wykształcona kadra to atuty, które umożliwiają w krótkim czasie podjąć nowe wyzwania.

W celu jak najlepszego przepływu informacji firma nasza zapewnia elektroniczną wymianę danych w oparciu o własne programy logistyczno-spedycyjne z możliwością dopasowania systemu do wymagań klienta.

Świadcząc usługi transportowe opieramy się na stałych i sprawdzonych firmach transportowych co daje nam pewność, że przesyłki dojadą we właściwe miejsce i we właściwym czasie. Zaufanie i chęć jeszcze lepszej obsługi naszych klientów zobowiązało nas do otwarcia 14.10.2002 roku naszego oddziału w Oleśnicy k/Wrocławia.

O solidności naszych usług, oprócz zadowolenia obecnych kontrahentów, świadczy przynależność i współpraca z firmami stowarzyszonymi w Północnej Izbie Gospodarczej oraz Krajowej Izbie Gospodarki Morskiej.

Obsługę swoich towarów zlecają nam takie firmy jak ZCH "Police", Hydro Poland, Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A., Roca Polska oraz P&O, MAERSK.


(C) http://www.balticforwarding.com



Firma ma również oddział w Oleśnicy. :wink:

Autor:  mobilek07 [ 06 mar 2007, 16:52 ]
Tytuł: 

Dużo się ich widzi. Czarne FH12 z żółtymi plandekami. Mają też żółte DAFy i one chyba pod kontenery lecą.

Autor:  zosiek [ 06 mar 2007, 17:23 ]
Tytuł: 

Panowie macie jakies info gdzie jezdza dokładnie i jak z kasiurka??DZIEKI Z GORY JAK MAŁO KTORY!! :)

Autor:  Thomsen [ 06 mar 2007, 17:50 ]
Tytuł: 

kolego mobilek07 nie tylko DAFy pod kontenery idą ... niskie Scanie "4" też jeżdżą ... chocby jeden chłopak ze Stargardu taką jeździ, i cały czas pod kontenerem ...
ktoś sie orientuje jak to u nich jest z "WAGĄ" ?? gdzieś na bazie mają jakąś wagę, na którą podobno cholernie ciężko wjechac ?? ktoś wie co z nią nie tak ...
PS. Trafic do ich biura, to też sztuka jest :)

Autor:  Pazdz [ 06 mar 2007, 20:17 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Panowie macie jakies info gdzie jezdza dokładnie i jak z kasiurka??DZIEKI Z GORY JAK MAŁO KTORY!! :)

Umowa o pracę. Podstawa + stawka od km. Słyszałem, że całkiem niezła - ponad 40 gr.

Autor:  Thomsen [ 24 lip 2007, 14:31 ]
Tytuł: 

Teraz kieruję pytanie do znawców Scanii i modeli kabin. Próbuję się dowiedzieć jaki typ kabiny ma Scania przedstawiona na zdjęciu na ich stronie http://www.balticforwarding.com/t_kontener.htm

Potrzebne mi to, bo chcę określic liczbę leżanek - a wiem że, "niskie" kabiny mają albo jedną albo dwie leżanki ...
Dzięki z góry.

Autor:  Bono29 [ 24 lip 2007, 14:40 ]
Tytuł: 

Thomsen to jest kabina chyba cr19, wejdź na http://www.scania.pl i trochę poszukaj to znajdziesz

Autor:  Thomsen [ 24 lip 2007, 16:32 ]
Tytuł: 

nio dzięki kolego mlodygniewny ... przejrzałem wcześniej już stronę Scanii - i widziałem tam dwie kabiny CR19 - którą Ty podajesz ... i CP19 - która wg mnie wygląda tak samo ...
Zastanawiam się jak to było z tymi kabinami, czy montowane w zależności od mocy, czy roku produkcji ... no nic - zobaczymy :)

Autor:  eRKaZet [ 24 lip 2007, 16:39 ]
Tytuł: 

Cytuj:
kabiny CR19 - którą Ty podajesz ... i CP19 - która wg mnie wygląda tak samo
Kabiny serii CR montowane były w Scaniach serii 4 i montowane są w serii R standardowo. Kabiny CP były zakładane do "4" ze słabszymi silnikami albo na zyczenie klienta. Są montowane w serii P.

Autor:  Thomsen [ 24 lip 2007, 16:50 ]
Tytuł: 

Czyli jeśli ta Scania miała fabrycznie 360 lub 380 KM [a takie moce mają ciągniki jeżdżące w barwach BFC], to jest szansa że, spotkam właśnie kabiną CP ??

Autor:  eRKaZet [ 24 lip 2007, 16:57 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Czyli jeśli ta Scania miała fabrycznie 360 lub 380 KM [a takie moce mają ciągniki jeżdżące w barwach BFC], to jest szansa że, spotkam właśnie kabiną CP ??
Tego nie wiem, ale spotkałem Scanię o mocy 360 KM z najwyższą kabiną, czyli Topline. Podejrzewam, że kabina CR w Scaniach serii 4 (poprzednik eRki) była za dopłatą, albo w standardzie z silnikiem pow. 400 koników.

Autor:  Bald [ 25 lip 2007, 17:52 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Próbuję się dowiedzieć jaki typ kabiny ma Scania przedstawiona na zdjęciu na ich stronie http://www.balticforwarding.com/t_kontener.htm
Kolego jest to kabina CP-19 z jednym łóżkiem.

Cytuj:
spotkałem Scanię o mocy 360 KM z najwyższą kabiną, czyli Topline
Wychodziły Scanie 94 310 KM z kabiną Topline, widziałem kilka takich w Niemczech w barwach firmy Rosner.

Autor:  Thomsen [ 25 lip 2007, 23:40 ]
Tytuł: 

No dzięki koledzy. Widzę że, jakoś nie ma zależności na rodzaj kabiny a moc silnika. Za kilka dni się przekonam który z Was ma rację ... czy będzie to CRka, czy CPka :) Podziękował raz jeszcze.

Autor:  Pazdz [ 26 lip 2007, 20:07 ]
Tytuł: 

U szczecińskiego dealera Dafa w Załomiu stoją nowe XF105 do odbioru dla BFC.

Autor:  wojtekkoniu [ 26 lip 2007, 20:10 ]
Tytuł: 

Nie dawno w czerwcu w punktcie używanych aut Dafa w Szczecinie stało 8-9 firanek Koegla dla BFC, podpieli je pod FH 440 E5.

Autor:  Thomsen [ 26 lip 2007, 23:01 ]
Tytuł: 

Widzę że, firma wymienia tabor :) Volva i DAFy pójdą w trasy międzynarodowe, a to co teraz tam jeździ - przejdzie na kraj ...
105tka pewnie tylko Space Cab ?? Czy jednak Super Space Cab ??

Autor:  Pazdz [ 02 sty 2008, 19:38 ]
Tytuł: 

Space Cab


Volvo FH 440 Globetrotter:


Obrazek Obrazek Obrazek

Autor:  Długi [ 02 sty 2008, 20:02 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  martin199404 [ 19 sty 2008, 20:44 ]
Tytuł:  Re: Baltic Forwarding Company

BRAK FOTEK.

Autor:  melonik_szczecin [ 21 sty 2008, 18:53 ]
Tytuł:  Re: Baltic Forwarding Company

Osobiscie bardzo duzo widze samochodow BFC bo bardzo czesto zajezdzaja na rozladunek do Castoramy, co do plac to kierowcy nie narzekaja i sa zadowoleni (nie powiem dokladnie ile bo nie chce zawyzac badz zanizac wiec zostawie dla siebie). Sam osobiscie jak zrobie juz kat. E chetnie bym u nich pojedzil :) Pozdrawiam Serdecznie bo nie ma lepszego od BFC Szczecinskiego.

Strona 1 z 5 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/