Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 wrz 2005, 18:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Przeszukując strony dotyczące nowości w świecie ciężarówek, natrafiłem na pewną rosyjskojęzyczną stronkę i chociaż "ja nie panimanje pa ruski" to całkiem po omacku trafiłem na fotki czegoś takiego. Czegoś co okazało się nowym modelem Urala ;) Wóz wyposażony jest w silnik Ził 7511 spełniający normę EURO 2 o mocy 400KM. Danych o skrzyniach biegów nie mogłem znaleźć. Pojazd przeznaczony jest do tworzenia zestawów o masie do 72 ton.

Obrazek

Pozdrawiam!


Tytuł:
Post Wysłano: 01 wrz 2005, 22:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 mar 2005, 16:23
Posty: 359
Lokalizacja: Łódź

Cytuj:
A może teraz zamiast Torped będą śmigały Urale
Ja jednak wolę Scanię T :lol:...

A tak swoją drogą, dostrzegacie podobieństwo :?: :>

Obrazek
Mack Vision:
Obrazek
(C) http://www.macktrucks.com


Ostatnio zmieniony 02 wrz 2005, 14:00 przez Kaczor, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 08 lut 2006, 8:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lis 2005, 15:47
Posty: 57
Lokalizacja: lublin

SUPER URAL 6464
Co to za styl?- zastanawia się każdy kto widział maszynę.
Design opracowali inżynierowie z Iżewska. Pojazd powstał w zaledwie kilka miesięcy. 15 kwietnia projektanci dostali zadanie do opracowania. Zaś 15 sierpnia pojazd był gotowy do jazd testowych.
Jeśli przyjżymy się bliżej, zauważamy „dziwnie” znajomą kabinę. Firma Uralaz od lat korzysta na podstawie umowy licencyjnej z komponentów Iveco. Do budowy U 6464 użyto kabiny z modelu Iveco turbostar. Wnętrze kabiny pozwala na wygodną pracę dla dwóch kierowców. Zmieniono plastiki wnętrza, przez co zyskało ono na jakości. Duża ilość schowków pozwala na zgromadzenie zapasów potrzebnych przy pokonywaniu dalekowschodnich szlaków. Zastosowano kilka umilających życie kierowcy dodatków, m. in.: szyberdach, niezalezne ogrzewanie. Do napędu użyto 400 – konnej jednostki Jamz 7511, skrzynia biegów to również produkt Jamz – 239. Tylne mosty produkji FAW z blokadami dyferencjałów.
Ot taki wschodni ‘amierikan’.

(C) Autoreview

_________________
życie w drodze...


Tytuł:
Post Wysłano: 07 kwie 2007, 11:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2007, 11:51
Posty: 358
GG: 4107185
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

Obrazek

za: http://www.avtoural.com

-

z tego co ja doczytałem, auto będzie w dwóch wersjach, 400 konna i 550 konna

_________________
http://trucksphoto.eu
http://como-it.pl || http://busy.info.pl || http://www.wpaluszku.pl


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: