witam mam maly dylemat we wrzesniu planuje wziąść w leasing ciagnik siodłowy! tylko pyatanie jaki?? planuje tak do ok 130 -140 tys złotych jak sie domyslacie dopiero zaczynam sie krecic w tym biznesie dlatego prosze o porady co by mnie autko z torbami nie pusciło wiadomo ze poczatki sa najgorsze!! jakie autko i w jakim roczniku moge dostac pewnei taniej z zachodu przytargam jakiegos konika.
A naczepe masz swoją czy będziesz ciągał u kogoś i to ma być transport specjalizowany w jakiejś konkretnej dziedzinie jak np. kruszywa itp,
czy raczej ma być uniwersalnie
euro81radzę abyś poprostu przeglądał duże strony internetowe.Kupić ciągnik siodłowy to kwestia godziny ale kupić coś dobrego i wmiarę taniego to problem który można rozwiązywać przez miesiące.Więc pozostaje przeglądać,ponieważ do września jeszcze dużo czasu.Życzę powodzenia w poszukiwaniach i nie przepłać.
naczepe raczej do ladunkow uniwersalnych (firanka) naczepe tez bede bral w leasing. czyli powiadacie ze scania w tek kwocie to ok 2000 rok myslalem ze moze znajde jakas w 2001, . tez caly czas mysle o scani mysle tez intensywnie o daf XF 430, co wy na to albo man 410 w kabinie LX na pojedyncza obsade,wiadomo scanai to scania! bo dafa juz ok 31 tys euro w 2001 rok moge dostac, a jaka jest awaryjnosc w scani a w dafie ja wiem ze to zalezy na jaki model trafie itd.ale tak ogolnie, na co nalezy najbardziej zwrocic uwage po kupnie ciagnika i przed wypuszczeniem na trase ma mna mysli miedzynarodowke, dzieki z gory za odpowiedz pozdrawiam
Scania jest klasę wyżej niż DAF Kolega taty ma XF'a 430z 2001r i jak raz przejechał się naszą 124 420 Topline'ką to powiedział że nie ma porównania Scanię 124 420/470 z średnim wypasem i kabiną Topline kupisz za tą kasę spokojnie z 2000-2001r, a zaletami będziesz miał przede wszystkim: dynamiczny silnik ale malutkie spalanie ( u nas kierowca jak sie postara to umie się w kółku w 28l/100Km przy 24 tonach zamkąć,solidność(daf potrafią już w tym roczniku rdzewieć na zderzaku itp), oraz komfort dla kierowcy
Ostatnio zmieniony 17 cze 2007, 12:23 przez DavesKTC, łącznie zmieniany 1 raz.
Volvo niby polecam, ale to już nie to samo, Jedynie kabina Globetrotter XL jakoś przypomina komfortem Topline i jest wizualnie ładna, bo nie oszukujmy zwykły glob troszkę biednie wygląda, volvo ma jeden mnus-dużo pali, i silnik troszkę muli, pod tym względem o wiele lepiej wypada Scania
A nawiązując do komfortu kierowca u nas w firmie mając do wyboru Scanię w Topline i Volvo w Globetrotter'e XL wybtał Scanię
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę