Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 29 kwie 2007, 11:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2006, 21:45
Posty: 9

Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Silnik wyrzuca olej przez odme. W serwisie scani stwierdzili że to wina turbiny. Turbina została zregenerowana dwukrotnie a potem wymieniona na inną też po naprawie. niestety po około ośmiu miesiącach problem powrócił. Zanim ktoś napisze że to nie ma związku z turbiną to opisze w jaki sposób serwis to zdiagnozował. Przewód który odprowadza olej z turbiny, przedłużyli i włożyli do wiaderka po czym uruchomili silnik i włączyli oddymiacz (górski hamulec). Wtedy w wiaderku zawrzało bo razem z olejem wylatywały spaliny.


Tytuł:
Post Wysłano: 30 kwie 2007, 23:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

Regenerowanie turbosprezarki to raczej kiepski pomysl. Kup gdzies nowa zdajac stara i bedziesz mial swiety spokoj. Problem ktory opisales zdarza sie.
Dobrze ze masz otwarty uklad odpowietrzajacy (odpowietrzenie w atmosfere) bo w zamknietym moglbys miec znacznie wieksze klopoty.

PS. A sprawdzales hamulec wydechowy czy jest w 100% sprawny, oraz jak stoi przyslona podczas normalnej pracy ?


Tytuł:
Post Wysłano: 01 maja 2007, 12:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2006, 21:45
Posty: 9

Pytałem w scani i dowiedziałem się, że ta nowa na wymianę to nie całkiem jest nowa tylko po regeneracji tzw fabrycznej. Podobno ze starej zostaje tylko obudowa. Hamulec silnikowy jest ok. Wiem że nie ma wyjścia i trzeba wymienić turbine w serwisie ale chciałem się zorientować czy to częsty przypadek. Ten samochód jeżdzi w górskim i gorącym klimacie a olej wyrzuca na długich zjazdach, kiedy używam hamulca silnikowego.


Tytuł:
Post Wysłano: 02 maja 2007, 0:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

No przy takich dlugich zjazdach z hamulcem wydechowym okolice turbiny nagrzewaja sie bardzo mocno.
Regeneracja fabryczna to jedyna regeneracja w ktora warto sie bawic.
PS. Ta Twoja scania ma retarder ?


Tytuł:
Post Wysłano: 02 maja 2007, 18:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2006, 21:45
Posty: 9

Moja scania ma retarder ale gdy w gre wchodzą kilkunasto kilometrowe zjazdy to muszę uważać na trmperature płynu chłodzącego. Dlatego muszę kombinować i hamować na zmianę tym co mam.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: