wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
MAN TGL http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=817 |
Strona 1 z 6 |
Autor: | KonradK [ 30 kwie 2005, 8:35 ] |
Tytuł: | MAN TGL |
(C) http://www.lkw-infos.net |
Autor: | DAF95XF [ 30 maja 2005, 18:01 ] |
Tytuł: | |
Na fotce 1. Wygląda jak to co się zakłada na to co kociaczki lubią najbardziej… Powaga / Na serio: Bardzo lubię Many, mój tata jeździł Manem F2000 19.403 przez 6 lat i ja też nim jeździłem we wszystkie wakacje. Silnik nie do zdarcia co tu dużo mówić Man jako jedyny producent aut ciężarowych ma na dzień dzisiejszy najlepsze silniki do zaoferowania – D20 COMMONRAIL. Nowy TGL zasługuje na status samochodu roku. |
Autor: | Atego [ 06 cze 2005, 12:19 ] |
Tytuł: | |
Man TGL to man L2000 zmodernizowany z TGA Tak samo jak atego z axorem |
Autor: | Trc [ 02 lut 2006, 18:11 ] |
Tytuł: | |
Jak ktoś jest zainteresowany tym MANem to na stronie http://www.manstar.pl można ściągnoć ciekawy katalog MANa TGL w pliku pdf. A swoją drogą to bardzo fajny ten MAN! |
Autor: | Mihu [ 08 lut 2006, 18:35 ] |
Tytuł: | |
Kabina zapewnia kierowcom dobry komfort jazdy i wypoczynku. Pomimo, że auto przeznaczone jest na krótkie trasy to z pewnością należy im się to! |
Autor: | Pazdz [ 08 lut 2006, 18:40 ] |
Tytuł: | |
Ja też uważam, że w pełni należy się niemieckiemu producentowi ten tytuł. TGL z pewnością znajdzie wielu klientów w Polsce. Jak narazie ma u mnie pierwsze miejsce wśród wagi lekkiej. Ciekawi mnie tylko tonaż tej TGLki na fotkach, które dałem powyżej. Pomimo pprzedłużonej kabiny wydaje mi się, że to jest DMC do 7,5 t. |
Autor: | Denis [ 08 lut 2006, 18:57 ] |
Tytuł: | |
Zgadzam się z wami. Również jestem zdania, że manowi należy się ten tytuł T.O.T.Y 2006 Teraz pozostaje nam czekać aż konkurenciwymyślą kabinę o podobnych wymiarach Chociaż mercedes ma W Atego też dosyć duże kabiny ale ta w manie chyba jest większa. |
Autor: | lukaszml [ 08 lut 2006, 19:02 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Ciekawi mnie tylko tonaż tej TGLki na fotkach, które dałem powyżej. Pomimo pprzedłużonej kabiny wydaje mi się, że to jest DMC do 7,5 t.
Myśle że 7,5, a że to ma bude niedniówke to zapewne kogoś życzenie... Jak ktoś niesiedział nigdy w TGA i niewie jak wygląda, to identyko jak to we wnętrzu, oczywiście różni się paroma rzeczami, np. tunel niziutki, ale te przyciski od fotela np., albo wygląd kabiny to identyko... Mi również bardzo się podoba i uważam że w pełni zasługuję na tytuł, który zdobył...
|
Autor: | mario [ 08 lut 2006, 21:59 ] |
Tytuł: | |
Taka buda bardzo przydaje się do tworzenia zestawów tzw podwinietkowych. Sa przecież ładunki które wozi sie po całej europie a nie są one specjalnie ciężkie. |
Autor: | lukaszml [ 09 lut 2006, 11:16 ] |
Tytuł: | |
Gdyby nie to że na ostatnim zdjęciu jest taki wysoki tunel to można powiedzieć by że to TGA... Widze że wygląd wskaźników niezmienił się tak bardzo od tego jaki ma mój tata w TGA, ale auto z 2001 roku jest... Ogółem tym bardziej patrze w te zdjęcia tym bardziej to auto mi się podoba... |
Autor: | Pazdz [ 09 lut 2006, 18:54 ] |
Tytuł: | |
Ale jak na auto tej klasy to i tak tunel nie jest wysoki. |
Autor: | mario [ 09 lut 2006, 19:01 ] |
Tytuł: | |
Długa kabina w tej klasie to przełom i konieczność. Tgl bije na głowę konkurentów. |
Autor: | Pazdz [ 20 lut 2006, 17:15 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Długa kabina w tej klasie to przełom i konieczność. Tgl bije na głowę konkurentów.
Zgadzam się Mario. Chociaż bardzo podoba mi się wnętrze i również jest obszerne w MB Atego. Auta nowe a w Szczecinie w sobotę widziałem ich chyba z 4 sztuki. Trzy 12 t. i jedno 7.5 t. |
Autor: | ciezarowka [ 27 lut 2006, 18:46 ] |
Tytuł: | |
W zestawie sześciennym może mięć nawet 13-14 ton ładowności, a traki transport ma coraz wieczka ilość zastosowań, oraz coraz więcej firm transportowo-spedycyjnych wybiera taki rodzaj transportu dla potrzeb usług logistycznych. |
Autor: | Man-18224 [ 01 mar 2006, 19:45 ] |
Tytuł: | |
KonradK#002 ile ta tgl-ka na pierwszym zdjeciu co jest u ciebie ma kucyków bo na żadnym zdjeciu nie widać ale chyba około 225 no nie. |
Autor: | ciezarowka [ 03 mar 2006, 21:10 ] |
Tytuł: | |
Ten M.A.N. TGL posiada dwa rodzaje silników: 4-cylindrowe i 6-cylindrowe. 4-Cylindrowe są oferowane w zakresach mocy 150 KM, 180 KM,206 KM, a silnik 6-cylindrowy jest tylko 240 konny. |
Autor: | ciezarowka [ 05 mar 2006, 19:18 ] |
Tytuł: | |
Model TGL 12.240 z kabiną LX, podwozie z przystosowaniem do ciągnięcia 12 tonowej przyczepy kosztuje około 45000 EURO. |
Autor: | Pazdz [ 06 cze 2006, 21:31 ] |
Tytuł: | |
Steyr na bazie MANa TGL: (C) http://www.lkw-infos.de |
Autor: | Cyryl [ 28 cze 2006, 23:28 ] |
Tytuł: | |
więc dzisiaj miałem okazję pojeździć po mieście MAN-em TGL z zabudową śmieciarką. za wysoko środek ciężkości, zawieszenie wydaje się za słabe do tej masy, bo na trochę nierównym asfalcie (we Wrocławiu to norma) trudno przekroczyć 40km/h. skrzynia biegów 6-ścio biegowa nie pozwalała na utrzymanie obrotów na zielonym - za mało biegów. |
Autor: | Długi [ 29 cze 2006, 11:09 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Co mogę powiedziećo TGL to, że" KTO CZĘSTO JEST W DRODZE, TEN POWINIEN CZUĆ SIĘ JAK W DOMU. " Laughing Laughing Laughing Laughing Mr. Green " .
W takim czymś czuć się jak w Domu ? Przepraszam ale ja przy moim znacznym wzroscie nie chciałbym tym podbijać Europy....Cyryl Masz racje co do wad tego MAN-a...Firma produkująca buty zakupiła kilka sztuk i teraz plują sobie w brode...Dokładnie to samo ich irytuje w tym samochodzie. |
Strona 1 z 6 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |